Téma: 4-es METRO, 2003-2008
|
eszbei |
2003. december 23. 11:57 | Sorszám: 32 |
Nem, vasúti alagútként. Nézd meg a térképen tulajdonképen milyen közel van a két pályaudvar! Ez persze kicsit csalóka, mert lejtő visz lefele, de akkor is rövidke!
|
|
eszbei |
2003. december 23. 03:17 | Sorszám: 30 |
A disznóság bonyodalmasabb. Az ingatlanisták úgy tűnik először valójában a Mészáros utca nyugati oldalát akarják lenyúlni, meg az Intranszmas székház környékét. A toronyház terv arra jó, hogy mindenki amiatt legyen rosszul (Jézusmária! Felhőkarcoló a Vérmezőn!!!) s a megdolgozott agyak így már benyeletik tiltakozó nyeldeklőjükkel az amúgy elfogadhatatlan egyebeket (pl.: Alkotás utcai oldalon két szintes garázsok.) Lásd: Szabó Béla IStván: Lerohasztásosodás c. publicisztikáját a Gondolán. ja Amúgy a 2 metrót szépen föl lehetne hozni a Kelenföldi pályaudvarra: - nem megy az a Keleti felé ???
|
|
eszbei |
2003. december 22. 20:13 | Sorszám: 27 |
És: a legnagyobb disznóság a Délinél készülődik. A lyuk helyébe 28 méter magas irodaházat akarnak, stb. stb. Részletek miatt keressétek a zöldeket! A MÁV-ot egyebek mellette azért próbálják leépíteni, mert sok ingatlan tulajdonosa, amiket szeretnének megszerezni derék emberek! Lásd: West End.
|
|
eszbei |
2003. december 22. 20:05 | Sorszám: 26 |
Az űrszelvényt úgy képzeld el, egy képzeletbeli alagút a levegőben: azaz az a virtuális cső, amiben a kötött pályás jármű megy. Más a villamos űrszelvény és más - nagyobb - a vasúti. Több féle van még. A fő: a vasúti űrszelvény nagyobb, mint a mai metro alagút! (ez amúgy nem nagy baj, jó lenne!) Nem csak az én ötleteim, a környezetvédő körökben jó pár ötlet elterjedt. Igen, volt módom előadni hasonlókat: 1990-94 között a Fővárosi Közgyűlés tagja voltam. Talán nem szerénytelenség azt mondanom, hogy a 3 ember egyike voltam, kik évekig tudták (ott) blokkolni az egész őrületet. Sokkal mocskosabb a történet, mint látszik.
|
|
eszbei |
2003. december 21. 18:33 | Sorszám: 18 |
Azt hiszem, nem ellentmondásos a két mondat. Közben erre LA válaszolt, részben, de most én is! A Nagykörút - Budai körút villamos körforgalom meglehetősen fontos. És alig valamibe kerül (figyelem! a legkisebb költség a vágányok lerakása a Körtéren, fontosabb az áramrendszer, a villamos-szerelvények stb.) A 61-es már ma is alig bírja a forgalmat, kevés a járat, kicsi a hordképesség. Ez össz-Budapest gond. A szobrot át lehet helyezni, az egész térfelszínt át lehetne szabni, lehetséges több zöld ott! csak tervezni kell. Régi terv a szentendrei-csepeli földalatti összekötése. Csakugyan: fontos lenne egy hosszú észak-déli gyorsvasút, de nem a középső szakasz az igazán fontos! Hanme: A: a szentendrei HÉV gyorsvasúttá építése, ráhordó buszokkal - ehelyett a Római-partot és tágabb környékét teszik tönkre gát-út- és hipermarket építésekkel. B: a csepeli HÉV továbbvitele Halásztelekig vagy Tökölig, át az M0 alatt, pesten pedig a föld alatt tovább a Közgázig. C itt jön a középső szakasz megoldása, ideiglenesen, némileg: a 2-es villamos (részint térszin alatti) továbbvitele a Pozsonyi úton (én még elég sokat villamosoztam arra!) és át a Dráva utcán, az Árpád hídig. C: ugyanakkor Budán: lásd 19-esről írottakat, ÉS az ige régi. de elmés és kivihető terv: a Nyugati és Déli pályaudvarok összekötése vasúti űrszelvénnyel. (Ez technikai kérdés, ez az űrszelvény.) Közben pedig folyamatosan de erőszkosan le kell zárni a belső területekre való behajtás lehetőségét (Kossuth Lajos utca - Rákóczi út + Kiskörút felé. Mindez nem kerülne többe a 4.es metrónál, de sokkal többet segítene a gondokon!És: M0 autópálya minél előbbi bezárása !! Ez is országos érdek. Amúgy: tizenvalahány éve letettem a jogosítványomat és nem vezetek, autózok, ha szükséges és nem káéros. És: kerülöm a metrót, pedig barlangkutató voltam. Lehet így is! Nem volt szó egy csomó fontos ügyről: pl.: Rákosborzasztói gyorsvasút, gödöllői hév radikális átépítése, Munkáskörút, dunai vaporettózás (üzletnek is jó lenne! 10 perc alatt behozni a népet Békás- és Káposztásmegyerről!
|
|
eszbei |
2003. december 19. 23:12 | Sorszám: 15 |
""Demszkyt elzavarni már kevés. Teljes 2/3-os polgári-nemzeti többség kell kb. 20 évre ahhoz, hogy egyrészt a kárelhárítás meginduljon, másrészt hogy érdemi új fejlesztések történjenek, mert 13 év alatt eddig Demszky semmit sem épített."" Demszkyt elzavarni nem lesz könnyű. És: nem elég a 2/3-os polgári többség, csak úgy, a mnemzet jövője iránt érzett JÓZAN feflőség kell. Mert sajnos, a "polgári-nemzeti" oldalon is van egy csomó értetlen technokrata figura, meg egypár zsebesjancsi is. Szó sincs róla, hogy a mennyei seregek érkeznének nemzeti szín párába burkolódzva! A mi felelőségünk, hogy a dolgok jobban menjenek! Sajnos, én még mindíg a dührohamig tudom magamat hergelni a folyamatos értékvesztés és butaság miatt. Vezérszavak: Hajógyári-sziget; Népsziget, Kopaszi-gát, kínai nagy fal a Rómain, és a mai frissülő szörnyűség: a Szentendrei sziget szétverése! HA tudniillik lesz híd Szentendre és Szigetmonostor között, az a vég! Mert azután jön a Vác Pokolcsárdai híd, majd a ... S szörnyű lesz az MO északi hídja is, levezetővel a szigetre! Hogyan akadályozzuk meg? Egy nemzeti polgári kormány mit tenne? Mit tett az előző, "nemzeti-polgári" megyei önkormányzat?
|
|
eszbei |
2003. december 19. 00:48 | Sorszám: 13 |
"Lehet, hogy te én vagyok? Amit leírsz, annak alapján igen!" Bizonyost. A baj azóta fokozódott, s nem osztom optimizmusodat. A Bartók Béla út átépítése (szerintem)botrányosra sikeredett, - de nincsen botrány. A Gellért tér és a Körtér szörnyű hely lesz/lett: megint elvettek egy darabot avárosból. Miért nem kötötték össze a 6 és a 61-es vonalát? Miért nem folytatták a 19-es vonalát tovább a Dunaparton egészen a Lágymányosi hídig? Északon miért nem vitték le a HÉV pályára, majd tovább? Miért nem vitték kéregvasútként a föld alá a csepeli HÉV-et (héveket)? de nem ez a legnagyobb készülő KÉT SZÖRNYŰSÉG! A: a budaoi alsó rakpart autópályásítása. B: az északi autópálya-híd, meg az auquincumi híd. Ezek együtt teljesen szétvágják Budát. Mit tehetünk? Demszkyt meg kellene buktatni, de hogyan?
|
|
|