Új téma  Új hozzászólás

Gondola főoldal | beállítások | regisztráció | keresés | GYIK | fórum főoldal | moderáció
  előző téma   következő téma
»  gondola Fórum   » Vallás - filozófia   » Áruvallás

   
Fórumunkon a regisztráció szünetel
Téma: Áruvallás
honfi
  Válasz | 2008. május 09. 12:53 | Sorszám: 20
Jó lenne, ha valaki fizetne az észosztásért, de sajnos az nem a pénzhtalom érdeke.
onogur
  Válasz | 2008. május 09. 00:27 | Sorszám: 19
Szerintem nem sok minden változott az utóbbi pár ezer évben.
A ruházkodás, az ékszerek és egyéb kellékek megkülönböztető jelzések, amióta világ a világ.
Aki tehette, élt is a lehetőséggel, mármint hogy ruházatával és a kellékekkel jelezze a társadalmi ranglétrán vélt vagy valósan betöltött szerepét.
Ami változott az nem más, mint az aktuális divat életkora. Jól ki van az találva, hogy a divat színei, mintázata, anyaga, formája legalább évente változik.
gajo
  Válasz | 2008. május 08. 20:45 | Sorszám: 18
Büdös kommunista, vagy vadkapitalista, hisz ő Istenben, a pénz istenében, a hülyítés istenében, a kizsigerelés, elnyomorítás istenében.
gajo
  Válasz | 2008. május 08. 20:43 | Sorszám: 17
"A reklám ugyanolyan átverés, mint a vallás."

Neked mindenről Isten és a vallás jut az eszedbe! Gondolom ez nem véletlen, ezért fizetnek.
Magad is egy "hülyítő" vagy!

csupa1
  Válasz | 2008. május 08. 20:10 | Sorszám: 16
pénzmamonéknál bucsú vót..
csupa1
  Válasz | 2008. május 08. 20:08 | Sorszám: 15
bucsu vót?
onogur
  Válasz | 2008. május 08. 19:20 | Sorszám: 14
Egyél kevesebbet és könnyebbet lefekvés előtt.
Rendes Kis
  Válasz | 2008. május 08. 10:43 | Sorszám: 13
Ma plázáról álmodtam.
Ott lapult benne a sok "cucc", megannyi fétis !
Nem sütött belé a Nap, sápadtan lézengett benne seregnyi hívő.
HAME
  Válasz | 2008. január 24. 20:17 | Sorszám: 12
semmi sem szól örök időkre, meg a szovjet-magyar barátság sem.
2000 éve Jahve legyőzte a többi isteneket, ha eszmeileg nem is mindenütt, hatalmilag mindenképp.
Hát most az Áruisten kezd fölékerekedni...
Rendes Kis
  Válasz | 2008. január 24. 13:56 | Sorszám: 11
Új médiavallás? – a média világa mint fogyasztói túlvilág


Vajon tényleg abban a világban élünk, amelyikben élni vélünk? A kérdés sajnos egyáltalán nem értelmetlen és nem valami háborodott elme, hanem inkább egy háborodott világ szüleménye. Emberi kapcsolataink válsághelyzeteiben gyakran egészen drámai formában tapasztaljuk, hogy mintha nem ugyanabban a világban élnénk mint mások – még akkor sem, ha adott esetben egy helyen lakunk és mindennapi világtapasztalatunknak alapvetően azonosnak kellene lennie. A természettel való együttélésünkben az ezredfordulón állt elő az eddigi talán legdrámaibb ilyen válsághelyzet, mely egész világfelfogásunkat alapjaiban kérdésessé teszi. A természeti valóságtól ráadásul nemcsak ősi vágyaink és képzeletünk révén távolodtunk el, hanem mára külön iparág foglalkozik azzal, hogy elszakítson tőle és egy másik "való világba" éljük bele magunkat természeti világunk helyett: a média világába, mint mesterséges paradicsomba ...

... http://gondola.hu/cikkek/57566

honfi
  Válasz | 2008. január 12. 01:12 | Sorszám: 10
Ha lehetne, lemondanék a végröl. Dehát az is rosszul van szervezve.
gajo
  Válasz | 2008. január 11. 21:20 | Sorszám: 9
Gyatra egy Isten, aki ezt így müködteti."

Várd ki a végét

honfi
  Válasz | 2008. január 11. 16:38 | Sorszám: 8
Szó sincs róla. Inkább olvasd el mégegyszer, hogy igazat írtam-e.
Rendes Kis
  Válasz | 2008. január 11. 10:59 | Sorszám: 7
Ez olyan SZDSZ-like önsajnáltatás ...
honfi
  Válasz | 2008. január 10. 18:03 | Sorszám: 6
Nem kell nekem mindent elhinni.
Én mindig hazudok.
Rendes Kis
  Válasz | 2008. január 10. 16:28 | Sorszám: 5
Nem vagy 1 kissé szelektív ?
A rosszért Isten felelős, a jó meg véletlenül van ??
honfi
  Válasz | 2008. január 10. 16:23 | Sorszám: 4
A reklám ugyanolyan átverés, mint a vallás. Nyilván hasonló a hatásmechanizmusa.
Nem csak a reklámot, az emberek hülyítését kellene abbahagyni. Meg a fogyasztást kell csökkenteni, nem csak a fogyasztásr buzdító reklámot.
Elment már a világ józan esze. Gyatra egy Isten, aki ezt így müködteti.
Rendes Kis
  Válasz | 2008. január 10. 10:14 | Sorszám: 3
A köszönés azt jelenti, hogy üdvözlöm a másikat. Fontos számomra a jelenléte, mert tudatára jutottam annak, hogy magamban nem vagyok tökéletes, rászorulok a másikra, de van, amiben én segíthetek neki.

Minél jobban a fogyasztás válik istenné, annál inkább útban van a másik, teljesen indokolatlan köszönni is neki. Hogyisne, még nyitottá válna a létem a számára, és ez veszélyes.

© Híreink „Magyar Kurír” - http://magyarkurir.hu/?m_op=view&id=19845&rovat=6

Rendes Kis
  Válasz | 2007. október 31. 17:16 | Sorszám: 2
http://www.google.hu/search?hl=hu&q=%C3%A1ruvall%C3%A1s&btnG=Keres%C3%A9s&meta=lr%3Dlang_hu

kutato
  Válasz | 2007. október 29. 18:22 | Sorszám: 1
Idézet:
A média - és benne a reklám - hatásmechanizmusa ma semmi máshoz nem hasonlítható. Több ezer év alatt alakultak ki azok a később intézményesülő kulturális szokások, amelyek a társadalom normarendszerét alakították: ma ezek háttérbe szorultak. Az iskola is jó esetben csak tudást ad, nem nevel, tisztelet a kivételnek, a hagyományos családmodell is fellazult.

Remek cikk!

Rendes Kis
  Válasz | 2007. október 29. 18:15 | Sorszám: 0
Győztesek és lúzerek
A reklám átvette az egyház szerepét?
S. N., eletstilus@hetivalasz.hu
7. évfolyam 43. szám, 2007.10.25


... http://www.hetivalasz.hu/index.php?cikk_id=16972

Időzóna: CET  

Új téma  Új hozzászólás       előző téma   következő téma
Ugrás:

Email a webmesternek | Gondola