Új téma  Új hozzászólás

Gondola főoldal | beállítások | regisztráció | keresés | GYIK | fórum főoldal | moderáció
  előző téma   következő téma
»  gondola Fórum   » Vallás - filozófia   » Mi lehet az oka XVI. Benedek pápa lemondásának? (1. oldal)

 
A téma oldalai: 1  2  3 
 
Fórumunkon a regisztráció szünetel
Téma: Mi lehet az oka XVI. Benedek pápa lemondásának?
alexander
  Válasz | 2013. március 19. 21:11 | Sorszám: 52
Helyesen Ferenc Pápa.
Klaus Matefi
  Válasz | 2013. március 19. 20:18 | Sorszám: 51
Német és magyar állami vezető is gratulált I. Ferenc pápának, a beiktatása alkalmából.

A fotók ITT megtekinthetők.

Klaus Matefi
  Válasz | 2013. március 19. 09:21 | Sorszám: 50
Feltétlenül javasolnám MINDENKINEK megtekinteni a pápa hivatalba iktatását, amit több TV csatorna is közvetít.

Vajon fog-e szerepet játszani a pápai tiara, ami a világi hatalom jelképe? Erről 1964.11.13-án, pénteken VI. Pál pápa mondott le az USA javára.

Klaus Matefi
  Válasz | 2013. március 11. 18:51 | Sorszám: 49
A holnapi nap két dolog miatt is figyelemre méltó:

2013.03.12. = 5773. Niszán 1. - azaz a vallásos újév napja

Vatikánban megkezdődik a konklávé.

keresztkem
  Válasz | 2013. március 05. 05:20 | Sorszám: 48
VESSZEN TRIANON(!) NEM NEM SOHA NEM ISMERJÜK EL --MÁRMINT CSONKAMAGYARORSZÁGOT!
EZ A LÓZUNG ONNAN VALÓ!IDE nem pászol!!!!!!
keresztkem
alexander
  Válasz | 2013. március 04. 23:21 | Sorszám: 47
NEM? NEM SOHA!

nem győzhet a pénz!
Rampolla utódai
hozták TRIANONT,

s az olajfa gyökere
holnap pápát teremhet?

keresztkem
  Válasz | 2013. március 04. 05:31 | Sorszám: 46
A természettudományokban is a LEGIGAZABB és LEGVALÓSÁGHŰEBB magyarázatok MINDÉG A LEGKÉZENFEKVŐBBEK, A LEGEGYSTERŰBBEK!
Ami bonyolult és nyakatekert az BIZTOSAN NEM IGAZ!
És így van mindez a szellemtudományokban is, amit persze az oktalanok sem felfogni sem megérteni nem tudnak.Ám ez a "meg érteni NEM(!) tudás" nem újkeletű, már Jézus idején is így volt...
Marad a csúfolkodás a gúnyolódás és a sértegetés! Kölcsönösen persze, mert a TISZTA és IGAZ EMBER IS "EMBERBŐL VAN" s nem bükkfából.
Lényeg.XVI.Benedek Szentatyánk fizikai ereje fogytán ám szellemi reje teljes birtokában tudja-látja: a XXI. sz.-ban uralkodó Római Pápának sokat kell utaznia és sok, helyi--római--fizikai erőt igénylő, egész életet igénybe vevő feladatot kell megoldania.Ezt egy 85 éves ember már nem birja megoldani.Ezért lép Ő szerényen hátra.AZ OSOBÁK MINDEZT KÉPTELENEK FÖLFOGNI IS ELFOGADNI IS.Ám ez legyen az ő bajuk.
keresztkem
alexander
  Válasz | 2013. február 24. 15:15 | Sorszám: 45
HA-HA-HA
ennyire futotta? egy szó, nem sok,de annyit sem tudtál hozzáfűzni érveimhez!
A szokásos sértő fekvésben adod elő a semmit.
A hasonlatod, téged jellemez zsiresztén provokátor...
Színt vallottál, most már vigyen el Nergál, az ősvallás alvilágába, ahová való vagy keretes, címeres...magyarfóbita...
alexander
  Válasz | 2013. február 24. 15:14 | Sorszám: 44
HA-HA-HA
ennyire futotta? egy szó, nem sok,de annyit sem tudtál hozzáfűzni érveimhez!
A szokásos sértő fekvésben adod elő a semmit.
A hasonlatod, téged jellemez zsiresztén provokátor...
Színt vallottál, most már vigyen el Nergál, az ősvallás alvilágába, ahová való vagy keretes, címeres...magyarfóbita...
keresztkem
  Válasz | 2013. február 24. 11:32 | Sorszám: 43
A NEM KATOLIKUS "találgatók" és "okmagyarázók" katolikus ügyekben(!!!) mindég borzasztóan "okosak".Majd' eldurran a kobakjuk a nagy-nagy okosságukban...
Mindég JÓ NEVETEK az ilyesféle "önbölcsességeken".Ez számomra kb. olyan, mint amikor a magyar válogatott futballcsapat ilyen-olyam eredményeit a "sarki becsületsüllyesztő csehókban"--a "Zokogó Majom"-ban pl.--"magyarázza" a sok félrészeg "futballszakértő"!
keresztkem
Klaus Matefi
  Válasz | 2013. február 24. 09:42 | Sorszám: 42
http://www.szeretetfoldje.hu/index.php/cikkek-irasok/3014-a-papa-lemondasanak-hattere
alexander
  Válasz | 2013. február 24. 01:12 | Sorszám: 41
Jézus Esszénus Könyvében az áll: "Mert mi mindannyian Isten Gyermekei vagyunk, és Isten megdicsőült bennünk. És az a fény, ami Isten és az ő gyermekei körül ragyog, a Szent Törvény Fénye."

Ennél hitelesebb egyetlen pápa megnyilatkozása sem lehet.

Julianus

nos, raczka úr, kétségbevonta Jézus illetőségét, hogy ilyent mondjon...ergó, ő Jézus ellenzéke a keresztény világban.
Ideje volt távozásának!?

alexander
  Válasz | 2013. február 24. 00:21 | Sorszám: 40
Magyar Jézus

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben kelt levele Villax zirci apáthoz

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben Villax zirci apáthoz írt levelében azt a kijelentést tette, hogy „Arra a soha nem képzelt meggyőződésre jutottam, hogy a Mindenható az első emberben magyart alkotott, de ne gondold, hogy megháborodtam, mert hála Istennek, eszem még ép és szigorú kritika szerint ítél.”

Horváth István akkor már híres történész volt és minden kijelentésére felfigyeltek és - bár ezt csak bizalmas magánlevélben írta - az Apát úr úgy látszik, minden rossz szándék nélkül megbeszélte barátaival. Aztán már semmi sem állíthatta meg a gúnyolodó és rosszindulatú pletykát, hogy: „Horváth mindenütt magyart lát és szerinte az Isten még Ádámmal is magyarul beszélt.”

Habár Horváth nem ezt mondta, feltehetjük a kérdést: mennyiben lett volna igaza, ha ezt mondta volna? Mivel pap volt, a Bibliát behatóan tanulmányozta, mégpedig nemcsak szó szerint, hanem értelem szerint is. Nem volt neki nehéz megállapítani, hogy a bibliai „Teremtéstörténet” elsőkönyvének első tizenegy fejezetében (Mózes L Könyve l -I1. rész) csak egy népről van szó, mégpedig Ádám nevében, a madai Mada nemzetről. Ádám nevét a Genezis írói az általuk legrégibbnek ismert MADA nép nevének visszafelé olvasásával képezték.
Ebben van a felelet Magyar Adorján történészünk részére, amikor azt, írja: „Nehéz lenne megállapítani, hogy mi indította Horváthot ennek az annyit hánytorgatott mondatának a megírására.”

Jekuda rabbi azonban a Talmud Sanhedrin 38. b. lapján Horváth Istvánnak és Sir Bowringnak ad igazat, mondván, hogy: „Az első ember arameus nyelven beszélt.” Az arameus nyelv pedig a suméri szittya nyelvnek egyik nyelvjárása, tájnyelve volt, amelyet a Názáreti Jézus is beszélt, mint anyanyelvét.

Az ótestamentumi Genezis (Mózes 1. Könyve 11. rész, 1. verse) szerint Nimród idejében még „Mind az egész földnek egy nyelve és egyféle beszéde vala.” Tehát - ha a Bibliát szó szerint vesszük - Ádámmal az Isten csakis ezen az egy nyelven, vagyis a bibliai területen a „bábeli nyelvzavarig” egyedül létezett madai nyelven beszélhetett. Ábrahám, a zsidó nép ősapja még jóval ezután született (Mózes I. könyve, 11. rész, 26 vers) - habár őt is csak kölcsön vették az átírók. Mondhatná valaki - és mondják is -, hogy mindez csak mítosz, legenda, tehát nem kell szó szerint venni. Ez igaz. De a történészek és régészek szerint a mítoszokat és legendákat komolyan kell tanulmányozni, mert mindegyiknek van valami történelmi háttere. A nagy régészeti leletek csaknem mind a mítoszok és legendák adatai alapján lettek felfedezve. Nagyon sok éppen a Biblia adatai alapján, mely szerint Európa, Dél-Szibéria (Turán), Elő-Ázsia és Észak-Afrika őslakói mind Ádám és unokája, Noé gyermekeinek leszármazottai, akiket hívhattak sokféle néven, de származásuk azonos, vagyis méd, mada, mert az ótestamentumi írók Ádám nevét az általuk akkor legrégebbinek ismert mada nép nevének visszafelé olvasásával alakították.

A mada nép etnikuma, nyelve pedig azonos volt a Hórita- Arámi- Suméri szittya nyelvvel, amelynek országonként lehetett más és más nyelvjárása, de az anyanyelv, a gyökér azonos. Ma már a legvaskalaposabb „szentírásolvasó” is tudja, hogy a bibliai Genézis nem teremtéstörténet, hanem az emberiség történelmének csak egy kis része, amely a szkíta- madai népnévből mitologizált Ádámmal kezdődik és Noén és fiain, valamint unokáján, Nimródon keresztül a „bábeli nyelvzavarig” egy magyar őstörténelem. Ugyanis a „Vízözön” is, akár a bibliai Noéra, akár a Krámer professzor szerinti Ziusudra soméri királyra, akár a Berossos káldeai történész által említett Ardatas király fiára, Xsisustrosra nézünk, mindegyik a mi kushita és sumér szkíta népünkkel kapcsolatos. Történelmi tény, de ellenkezik a krisztiánizmus alapjának, az Ótestamentumnak nevezett zsidó mitológia tendenciájával, az Úr „Ábrahámnak tett igéretével”, miszerint a zsidóknak adja egész Elő-Ázsiát a Nílustól az Eufráteszig, és Kánaánt a Hitteusokkal és a Jebuzeusokkal együtt. (Móz. I. könyve, 15. rész, 18-21. vers.)

A szentírót az nem zavarta, hogy Isten már párezer évvel előbb szövetséget kötött Noéval, mielőtt a bárkába küldte őt, de nem ígért neki semmit, hiszen minden az övé volt - csak életben maradást.
Ha egyszer az egész Bibliát a történelmi valóságnak megfelelően átírnák, az egy magyar őstörténelemkönyv lenne, amely a magyar nemzeti vallás alapja, Ótestamentuma lenne, és alapjaiból forgatná ki az egész „Judeo-Christiánizmust”. Ezért nem akarják az illetékesek és illetéktelenek megreformálni a Bibliát.

Még más nyomós okuk is van a misztifikációra, történelmi, nemzeti tudatunk elnyomására, nemzeti származástudatunknak kizárólagosan a „finnugorizmusnak” nevezett hipotézisbe való bezárására. Ez pedig az, hogy ne menjen át a köztudatba az a történelmi tény, hogy „utolsó honfoglalásunk” törzsszövetségének egy része, közöttük éppen az „Árpádi törzs” a Kaukázustól délre eső területeiről származott, mely terület Arméniát és Szíriát is magába foglalta, közepén Adiabene tartománnyal és a Van-tó központú tartománnyal. IV. Béla királyunk felesége: Laskarish Mária ide küldte Ottó frátert három társával, hogy keresse fel az ő itt élő rokonait. Ottó fráter a maradvány-magyarokat 1233-ban még itt találta és vélük magyarul beszélt. De misszióját nem teljesíthette, mert a tatárok betörése elől menekülnie kellett. (Dr. Fehér M. Jenő: Exodus Fratrum 97-101. oldal)
Ft. Lukácsy Kristóf 1870-ben kiadott „A magyarok őselei, hajdankori nevei és lakhelyei” című könyvében, örmény kútfők alapján, szintén a magyarok ittlétéről ír.

Dr. Fehér Mátyás: Magyar történelmi szemle: II. évfolyam 2. számában írja, hogy Örményországban és Kurdisztánban még a tizenhetedik században is voltak jelentős létszámmal magyarok. Egyik királyuknak, Patatuának sírját itt, a Kaukázustól délre, az Urmia tótól nem messze tárták fel a régészek, a Kr. e. hetedik századból. (Dr. Déry Zoltán: A magyarok elnevezés és azonosítása.)

Dr. Georges Rouw, francia történész: „Ancient Íraq” című könyvében a 382. oldalon azt írja, hogy az Arsacida uralkodók tehetséges arisztokratákkal kormányozták ezt a területet, megengedve vazallus királyságok kialakulását, mint például Osrhoene, Adiabene és Characene, és hogy az „Arszákok és vazallusaik gazdagok voltak, mert ellenőrzésük alatt tartották Ázsia és a görög-római világ közötti kereskedelmi utakat. Az AR-SAC név azonos a Saca-Szkíta népnévvel. Ez a terület a Kaukázustól délre tele van magyar helységnevekkel. Ami minket mai tárgyunk szempontjából leginkább érdekel, az az Adiabene királyság és kapcsolt részei: Arpadu, Emese, Hunor, Karsa (Kars), Van-tó, Arpachia és Nimrud városokkal. Erről a területről húzódtak fel az „Árpádi magyarok” a Kr. u. ezredközepén a Kaukázus északi oldalára, ahol a VIII. században már törzsszövetségben éltek a kazárokkal.

Dienes István A honfoglaló magyarok című finnugorista és szlávofil szellemben megírt könyvében (Corvina Kiadó; Budapest, 1972) közölt térképén, a „Honfoglalás” előtti időből még kénytelen kimutatni a szavárd magyarokat, de ő úgy állítja be, mintha azok a Kaukázus-hegység középső, legmagasabb részén keresztül húzódtak volna le délre. Pedig ennek éppen az ellenkezője igaz.
Az egyébként szépen illusztrált könyvnek értékét lerontja a 70. oldalon közölt térképével, amelyen „arab, normann és magyar kalandozások a IX-XI. században” címmel az ezer évvel későbbi „trianoni Csonka-Magyarországot” mutatja. Tápot adva ezzel az oláhok, szerbek, szlovákok és németek területrabló ösztönének.

Honszervező Árpád apánkban és családjában még élénken élhetett őseiknek szavárd múltja, mert Bulcsú és Tamás Árpád házi hercegek bizánci látogatásukkor a császár előtt „Szabartói Aszfaloi”-nak mondták magukat, ami körülbelül „Szavárdi Lovag” jelentésű. („Szabír-tói ősföldi” is lehet.)

A Bécsi Képes Krónika, a Thuróczy Krónika és más eredetmondáink szerint is Árpád ősei (csak a jelesebbeket felsorolva) a következők voltak: Álmos, Előd, Ögyeg, Ed, Csaba, Atilla, Bendegúz, Torda, Szemeny, Ethei, Opos, Kadocsa, Berend, Zultán, majd Bulcsu, és akikről még Noéig meg kell emlékeznünk: Badli (Budli)... Kattar... Hunor... Nimród, Kush, Jáfet és Noé, és tovább a Biblia szerint Lámekh, Mathusalem, és így tovább, még hat nemzetségen át, egészen Ádámig. A Biblia és krónikáink az itt fel nem soroltakkal együtt ötvenkét személyt mutatnak ki, melyeknek jelentős része nemzetségnév is, illetve dinasztia alapítói név. Tehát az Árpádi családfa gyökerei több ezer évre nyúlnak vissza.

Árpád, népével a Kárpát-medencébe érkezve kijelentette, hogy az ő ősének, Atilla királynak hagyatékaként, örökség jogán vette birtokba a Pannon-Avar-Hun-Magyarok ősi földjét.

Iskoláinkban, amikor még magyar történelmet is tanítottak, azt mondták tanítóink, tanáraink, hogy Atilla származási helye nem ismeretes. Pedig ha ő Nimródi leszármazott, akkor legokosabb, ha Nimród földjén, Sineárban, Sumérban keressük szülőföldjét. Kálti Márk Képes Krónikája erről a következőket írja: „Atilla, Isten kegyelméből Bendegúz, fia, a nagy Magor unokája, ki ENGADI-ban nevelkedett, a hunok, médek, gótok, dákok királya”, stb. A Kézai Krónika pedig azt írja, hogy Atilla és népe a médek módján ruházkodott. Tehát akár nevelkedési helyét, akár viseletét tekintjük, mindkettő az Árpádi nép ősi lakhelyére, a Kaukázustól és a Káspi-tengertől délre eső területre, Nimród birodalmára mutat.

Ft. Szelényi Imre a Pannon nép eredetéről írt értekezésében szintén azt írja, hogy Árpád törzse az Orontes és Eufrates felső folyása közötti Arpaduból jött. Ettől délnyugatra volt Emese (Ma Homs?) városa. Árpád nagyanyjának neve szintén Emese volt. Az csak természetes, hogy az Árpádi nép északra húzódása nem egyszerre történt, hanem kisebb-nagyobb csoportokban, és évszázadokat vehetett igénybe.
Itt most vissza kell térnem a központi fekvésű Adiabene kiskirályságra. Miért? Azért, mert nemcsak Árpád családjának vannak adiabenei vonatkozásai, hanem a Nimródiak másik nagy egyéniségének, az „Isten Fiának” a Názáreti Jézusnak is.

Mariell Wehrlyv Frey Jesat Nassar, Genannt Jesus Christus című, 1966-ban írt művében bőven kitér Jézus származására is. Frey tulajdonképpen a Mamrejov testvérek apjuktól örökölt kutatási

eredményeit - miután azokat Dr. O. Z. A. Hanish zend főpap átnézte, véleményezte és angolra fordította - dolgozta fel. Mamrejov atya, aki a pravoszláv egyház megbízásából végzett vallástörténelmi kutatásokat és éveken át gyűjtötte az anyagot Szíriában, Palesztinában és Egyiptomban, végül feleségével együtt a Szentföldön telepedett le és gyermekei is ott születtek. Kompetenciája tehát úgy őneki, mint Dr. Hanishnak - aki a teheráni orosz nagykövet fia és főrangú zarathustrián pap volt - kétségtelen.

A hatalmas, kétkötetes műből minket most csak Jézus származása érdekel, miszerint Jézus anyja Mária: Nakeb adiabanei királyi herceg és Grapte charaxi hercegnő leánya volt, kikről az apokrif iratok Joaquim és Anna néven emlékeznek meg. Azonban mindketten Pártos birodalmi hercegek voltak, erős zsidó kapcsolatokkal és szoros összeköttetésben Nagy Heródessel, aki szintén

nem volt zsidó, hanem a rómaiak által Júdea királyának kinevezett prozelita, idumeai hórita. A Smith's Bible Dictionary szerint Charax azonos a Jeruzsálemtől nyugatra eső Charasim nevű völgy által uralt területtel. Így tehát Jézus anyjának, Máriának ott örökölt érdekeltsége, birtoka volt.
Az Evangéliumok és egyéb kutatási eredmények szerint Jézus Mária fia volt. Az a kérdés, hogy apja a „Szentlélek”, vagy Jusef Pandan, vagy a nagy Heródes egyik fia, akit már Mária állapotos korában kivégeztek, most nem tárgya értekezésünknek.

Jézus a keresztrefeszítés után, felgyógyulva Galileába ment, bizonyára édesanyjához. De itt sem érezhette magát biztonságban, és elindult észak felé. Pál apostol már Damaszkuszban érte utol, ahol ő Jézus híve lett. De mit keresett Jézus északon? Bizonyára adiabenei királyi rokonait. És, hogy oda el is érkezett, azt bizonyítja Dr. E H. Hassnain; a srinagari egyetem történész-professzora, három japán egyetemnek díszdoktora, és a chicagói Anthropológiai Kutató Konferencia tagja, aki szerint Jézus a keresztrefeszítést túlélve és sebeiből felgyógyulva, a kashmíri fehér hunok földjére, Srinagarba, Indiába vándorolt. De először egy nagy kitérővel felment Arméniába, a professzor térképvázlata szerint először Nusaybinba, ami megfelel Adiabenének, majd onnan még északabbra, körülbelül a mai Jereván környékére és mindenütt elkezdett prédikálni. De milyen nyelven? - kérdezheti valaki. Arméniában természetesen arameus nyelven, ami származása révén neki anyanyelve volt. De itt sem maradhatott, mert prédikációit a hatalmasok lázításnak vették. Innen tehát elvándorolt Srinagarba. Útjára elkísérte őt Tamás apostol és egy Mária nevű asszony, aki útközben Ravalpindiben meghalt. A továbbiakra most nincs helyünk kitérni.
Vessük fel inkább a kérdést, hogy milyen nyelven beszélt a magyar történelem másik nagy alakja: Árpád és az Árpádi törzs?
Egyes történészek azt mondják, hogy bizonyára valami türk nyelven. Van, aki azt mondja, hogy hun nyelven. Csak éppen azt nem akarják mondani, hogy arameus nyelven. Jézus anyanyelvén. Pedig ez volna evidens, hiszen Árpád nagyanyja, Emese egy adiabenei hercegnő volt.

Amikor Anonymus: Gesta Hungarorumában azt írja, hogy „Anno Dominice in carnationis DCCXVIIII-o Ugek ... longo post tempore de genere Magog regis erat quidam nobilissimus dux Scithie, qui duxit sibi uxorem in Dentumoger, filiam Eunedubeliani ducis nomine Emesu, de qua genuit filium, qui agnominatus est Almus... „ A fordítók nem tudják értelmét adni az
„Eunedubeliani” szónak, mert azt személynévnek veszik, holott az egy hibásan írt helyhatározó és jelentése: „adiabene-beli”. A mondat helyes értelme tehát a következő: „Urunk megtestesülésének 819. esztendejében Ügyek, Szhkítiának ... Magóg király nemzetségéből való igen nemes vezére, Dentu Magyariában feleségül vette az Abiabene-beli vezérnek Emese nevű leányát. Ettől fia született, aki Álmusnak neveztetett...”

Mindezekből az is következik, hogy az „Árpád-ház” és az adiabenei királyi „ház” között közvetlen rokonság állt fenn, és így a két királyfi, Jézus és Árpád vérrokonok voltak és mindketten az arameus nyelvet, „Az Ige nyelvét” beszélték, amelyen Isten is beszélt Ádámmal.

Mindezek után, érthető, hogy miért kellett az Árpádok családfájának „utolsó aranyágacskáját” is letörni. Az akkori hatalmasak nem bírták volna elviselni azt az igazságot, hogy Jézus királyfi és Árpád király ugyanazon családfának „aranyágacskái” voltak.

VAJON A MAI HATALMASOK ELBIRJÁK-E
?? :! :k:

Főként akkor ha hamarosan megtudják majd, hogy JÉZUS SZÍRIUSZI VÉRVONALA még mindig ÉLŐ VÉRVONAL:! :§

alexander
  Válasz | 2013. február 24. 00:15 | Sorszám: 39
Egy kis adalék a zsiresztény meghasonlottság megértéséhez...amely magyarfób!


Magyar Jézus

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben kelt levele Villax zirci apáthoz

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben Villax zirci apáthoz írt levelében azt a kijelentést tette, hogy „Arra a soha nem képzelt meggyőződésre jutottam, hogy a Mindenható az első emberben magyart alkotott, de ne gondold, hogy megháborodtam, mert hála Istennek, eszem még ép és szigorú kritika szerint ítél.”

Horváth István akkor már híres történész volt és minden kijelentésére felfigyeltek és - bár ezt csak bizalmas magánlevélben írta - az Apát úr úgy látszik, minden rossz szándék nélkül megbeszélte barátaival. Aztán már semmi sem állíthatta meg a gúnyolodó és rosszindulatú pletykát, hogy: „Horváth mindenütt magyart lát és szerinte az Isten még Ádámmal is magyarul beszélt.”

Habár Horváth nem ezt mondta, feltehetjük a kérdést: mennyiben lett volna igaza, ha ezt mondta volna? Mivel pap volt, a Bibliát behatóan tanulmányozta, mégpedig nemcsak szó szerint, hanem értelem szerint is. Nem volt neki nehéz megállapítani, hogy a bibliai „Teremtéstörténet” elsőkönyvének első tizenegy fejezetében (Mózes L Könyve l -I1. rész) csak egy népről van szó, mégpedig Ádám nevében, a madai Mada nemzetről. Ádám nevét a Genezis írói az általuk legrégibbnek ismert MADA nép nevének visszafelé olvasásával képezték.
Ebben van a felelet Magyar Adorján történészünk részére, amikor azt, írja: „Nehéz lenne megállapítani, hogy mi indította Horváthot ennek az annyit hánytorgatott mondatának a megírására.”

Jekuda rabbi azonban a Talmud Sanhedrin 38. b. lapján Horváth Istvánnak és Sir Bowringnak ad igazat, mondván, hogy: „Az első ember arameus nyelven beszélt.” Az arameus nyelv pedig a suméri szittya nyelvnek egyik nyelvjárása, tájnyelve volt, amelyet a Názáreti Jézus is beszélt, mint anyanyelvét.

Az ótestamentumi Genezis (Mózes 1. Könyve 11. rész, 1. verse) szerint Nimród idejében még „Mind az egész földnek egy nyelve és egyféle beszéde vala.” Tehát - ha a Bibliát szó szerint vesszük - Ádámmal az Isten csakis ezen az egy nyelven, vagyis a bibliai területen a „bábeli nyelvzavarig” egyedül létezett madai nyelven beszélhetett. Ábrahám, a zsidó nép ősapja még jóval ezután született (Mózes I. könyve, 11. rész, 26 vers) - habár őt is csak kölcsön vették az átírók. Mondhatná valaki - és mondják is -, hogy mindez csak mítosz, legenda, tehát nem kell szó szerint venni. Ez igaz. De a történészek és régészek szerint a mítoszokat és legendákat komolyan kell tanulmányozni, mert mindegyiknek van valami történelmi háttere. A nagy régészeti leletek csaknem mind a mítoszok és legendák adatai alapján lettek felfedezve. Nagyon sok éppen a Biblia adatai alapján, mely szerint Európa, Dél-Szibéria (Turán), Elő-Ázsia és Észak-Afrika őslakói mind Ádám és unokája, Noé gyermekeinek leszármazottai, akiket hívhattak sokféle néven, de származásuk azonos, vagyis méd, mada, mert az ótestamentumi írók Ádám nevét az általuk akkor legrégebbinek ismert mada nép nevének visszafelé olvasásával alakították.

A mada nép etnikuma, nyelve pedig azonos volt a Hórita- Arámi- Suméri szittya nyelvvel, amelynek országonként lehetett más és más nyelvjárása, de az anyanyelv, a gyökér azonos. Ma már a legvaskalaposabb „szentírásolvasó” is tudja, hogy a bibliai Genézis nem teremtéstörténet, hanem az emberiség történelmének csak egy kis része, amely a szkíta- madai népnévből mitologizált Ádámmal kezdődik és Noén és fiain, valamint unokáján, Nimródon keresztül a „bábeli nyelvzavarig” egy magyar őstörténelem. Ugyanis a „Vízözön” is, akár a bibliai Noéra, akár a Krámer professzor szerinti Ziusudra soméri királyra, akár a Berossos káldeai történész által említett Ardatas király fiára, Xsisustrosra nézünk, mindegyik a mi kushita és sumér szkíta népünkkel kapcsolatos. Történelmi tény, de ellenkezik a krisztiánizmus alapjának, az Ótestamentumnak nevezett zsidó mitológia tendenciájával, az Úr „Ábrahámnak tett igéretével”, miszerint a zsidóknak adja egész Elő-Ázsiát a Nílustól az Eufráteszig, és Kánaánt a Hitteusokkal és a Jebuzeusokkal együtt. (Móz. I. könyve, 15. rész, 18-21. vers.)

A szentírót az nem zavarta, hogy Isten már párezer évvel előbb szövetséget kötött Noéval, mielőtt a bárkába küldte őt, de nem ígért neki semmit, hiszen minden az övé volt - csak életben maradást.
Ha egyszer az egész Bibliát a történelmi valóságnak megfelelően átírnák, az egy magyar őstörténelemkönyv lenne, amely a magyar nemzeti vallás alapja, Ótestamentuma lenne, és alapjaiból forgatná ki az egész „Judeo-Christiánizmust”. Ezért nem akarják az illetékesek és illetéktelenek megreformálni a Bibliát.

Még más nyomós okuk is van a misztifikációra, történelmi, nemzeti tudatunk elnyomására, nemzeti származástudatunknak kizárólagosan a „finnugorizmusnak” nevezett hipotézisbe való bezárására. Ez pedig az, hogy ne menjen át a köztudatba az a történelmi tény, hogy „utolsó honfoglalásunk” törzsszövetségének egy része, közöttük éppen az „Árpádi törzs” a Kaukázustól délre eső területeiről származott, mely terület Arméniát és Szíriát is magába foglalta, közepén Adiabene tartománnyal és a Van-tó központú tartománnyal. IV. Béla királyunk felesége: Laskarish Mária ide küldte Ottó frátert három társával, hogy keresse fel az ő itt élő rokonait. Ottó fráter a maradvány-magyarokat 1233-ban még itt találta és vélük magyarul beszélt. De misszióját nem teljesíthette, mert a tatárok betörése elől menekülnie kellett. (Dr. Fehér M. Jenő: Exodus Fratrum 97-101. oldal)
Ft. Lukácsy Kristóf 1870-ben kiadott „A magyarok őselei, hajdankori nevei és lakhelyei” című könyvében, örmény kútfők alapján, szintén a magyarok ittlétéről ír.

Dr. Fehér Mátyás: Magyar történelmi szemle: II. évfolyam 2. számában írja, hogy Örményországban és Kurdisztánban még a tizenhetedik században is voltak jelentős létszámmal magyarok. Egyik királyuknak, Patatuának sírját itt, a Kaukázustól délre, az Urmia tótól nem messze tárták fel a régészek, a Kr. e. hetedik századból. (Dr. Déry Zoltán: A magyarok elnevezés és azonosítása.)

Dr. Georges Rouw, francia történész: „Ancient Íraq” című könyvében a 382. oldalon azt írja, hogy az Arsacida uralkodók tehetséges arisztokratákkal kormányozták ezt a területet, megengedve vazallus királyságok kialakulását, mint például Osrhoene, Adiabene és Characene, és hogy az „Arszákok és vazallusaik gazdagok voltak, mert ellenőrzésük alatt tartották Ázsia és a görög-római világ közötti kereskedelmi utakat. Az AR-SAC név azonos a Saca-Szkíta népnévvel. Ez a terület a Kaukázustól délre tele van magyar helységnevekkel. Ami minket mai tárgyunk szempontjából leginkább érdekel, az az Adiabene királyság és kapcsolt részei: Arpadu, Emese, Hunor, Karsa (Kars), Van-tó, Arpachia és Nimrud városokkal. Erről a területről húzódtak fel az „Árpádi magyarok” a Kr. u. ezredközepén a Kaukázus északi oldalára, ahol a VIII. században már törzsszövetségben éltek a kazárokkal.

Dienes István A honfoglaló magyarok című finnugorista és szlávofil szellemben megírt könyvében (Corvina Kiadó; Budapest, 1972) közölt térképén, a „Honfoglalás” előtti időből még kénytelen kimutatni a szavárd magyarokat, de ő úgy állítja be, mintha azok a Kaukázus-hegység középső, legmagasabb részén keresztül húzódtak volna le délre. Pedig ennek éppen az ellenkezője igaz.
Az egyébként szépen illusztrált könyvnek értékét lerontja a 70. oldalon közölt térképével, amelyen „arab, normann és magyar kalandozások a IX-XI. században” címmel az ezer évvel későbbi „trianoni Csonka-Magyarországot” mutatja. Tápot adva ezzel az oláhok, szerbek, szlovákok és németek területrabló ösztönének.

Honszervező Árpád apánkban és családjában még élénken élhetett őseiknek szavárd múltja, mert Bulcsú és Tamás Árpád házi hercegek bizánci látogatásukkor a császár előtt „Szabartói Aszfaloi”-nak mondták magukat, ami körülbelül „Szavárdi Lovag” jelentésű. („Szabír-tói ősföldi” is lehet.)

A Bécsi Képes Krónika, a Thuróczy Krónika és más eredetmondáink szerint is Árpád ősei (csak a jelesebbeket felsorolva) a következők voltak: Álmos, Előd, Ögyeg, Ed, Csaba, Atilla, Bendegúz, Torda, Szemeny, Ethei, Opos, Kadocsa, Berend, Zultán, majd Bulcsu, és akikről még Noéig meg kell emlékeznünk: Badli (Budli)... Kattar... Hunor... Nimród, Kush, Jáfet és Noé, és tovább a Biblia szerint Lámekh, Mathusalem, és így tovább, még hat nemzetségen át, egészen Ádámig. A Biblia és krónikáink az itt fel nem soroltakkal együtt ötvenkét személyt mutatnak ki, melyeknek jelentős része nemzetségnév is, illetve dinasztia alapítói név. Tehát az Árpádi családfa gyökerei több ezer évre nyúlnak vissza.

Árpád, népével a Kárpát-medencébe érkezve kijelentette, hogy az ő ősének, Atilla királynak hagyatékaként, örökség jogán vette birtokba a Pannon-Avar-Hun-Magyarok ősi földjét.

Iskoláinkban, amikor még magyar történelmet is tanítottak, azt mondták tanítóink, tanáraink, hogy Atilla származási helye nem ismeretes. Pedig ha ő Nimródi leszármazott, akkor legokosabb, ha Nimród földjén, Sineárban, Sumérban keressük szülőföldjét. Kálti Márk Képes Krónikája erről a következőket írja: „Atilla, Isten kegyelméből Bendegúz, fia, a nagy Magor unokája, ki ENGADI-ban nevelkedett, a hunok, médek, gótok, dákok királya”, stb. A Kézai Krónika pedig azt írja, hogy Atilla és népe a médek módján ruházkodott. Tehát akár nevelkedési helyét, akár viseletét tekintjük, mindkettő az Árpádi nép ősi lakhelyére, a Kaukázustól és a Káspi-tengertől délre eső területre, Nimród birodalmára mutat.

Ft. Szelényi Imre a Pannon nép eredetéről írt értekezésében szintén azt írja, hogy Árpád törzse az Orontes és Eufrates felső folyása közötti Arpaduból jött. Ettől délnyugatra volt Emese (Ma Homs?) városa. Árpád nagyanyjának neve szintén Emese volt. Az csak természetes, hogy az Árpádi nép északra húzódása nem egyszerre történt, hanem kisebb-nagyobb csoportokban, és évszázadokat vehetett igénybe.
Itt most vissza kell térnem a központi fekvésű Adiabene kiskirályságra. Miért? Azért, mert nemcsak Árpád családjának vannak adiabenei vonatkozásai, hanem a Nimródiak másik nagy egyéniségének, az „Isten Fiának” a Názáreti Jézusnak is.

Mariell Wehrlyv Frey Jesat Nassar, Genannt Jesus Christus című, 1966-ban írt művében bőven kitér Jézus származására is. Frey tulajdonképpen a Mamrejov testvérek apjuktól örökölt kutatási

eredményeit - miután azokat Dr. O. Z. A. Hanish zend főpap átnézte, véleményezte és angolra fordította - dolgozta fel. Mamrejov atya, aki a pravoszláv egyház megbízásából végzett vallástörténelmi kutatásokat és éveken át gyűjtötte az anyagot Szíriában, Palesztinában és Egyiptomban, végül feleségével együtt a Szentföldön telepedett le és gyermekei is ott születtek. Kompetenciája tehát úgy őneki, mint Dr. Hanishnak - aki a teheráni orosz nagykövet fia és főrangú zarathustrián pap volt - kétségtelen.

A hatalmas, kétkötetes műből minket most csak Jézus származása érdekel, miszerint Jézus anyja Mária: Nakeb adiabanei királyi herceg és Grapte charaxi hercegnő leánya volt, kikről az apokrif iratok Joaquim és Anna néven emlékeznek meg. Azonban mindketten Pártos birodalmi hercegek voltak, erős zsidó kapcsolatokkal és szoros összeköttetésben Nagy Heródessel, aki szintén

nem volt zsidó, hanem a rómaiak által Júdea királyának kinevezett prozelita, idumeai hórita. A Smith's Bible Dictionary szerint Charax azonos a Jeruzsálemtől nyugatra eső Charasim nevű völgy által uralt területtel. Így tehát Jézus anyjának, Máriának ott örökölt érdekeltsége, birtoka volt.
Az Evangéliumok és egyéb kutatási eredmények szerint Jézus Mária fia volt. Az a kérdés, hogy apja a „Szentlélek”, vagy Jusef Pandan, vagy a nagy Heródes egyik fia, akit már Mária állapotos korában kivégeztek, most nem tárgya értekezésünknek.

Jézus a keresztrefeszítés után, felgyógyulva Galileába ment, bizonyára édesanyjához. De itt sem érezhette magát biztonságban, és elindult észak felé. Pál apostol már Damaszkuszban érte utol, ahol ő Jézus híve lett. De mit keresett Jézus északon? Bizonyára adiabenei királyi rokonait. És, hogy oda el is érkezett, azt bizonyítja Dr. E H. Hassnain; a srinagari egyetem történész-professzora, három japán egyetemnek díszdoktora, és a chicagói Anthropológiai Kutató Konferencia tagja, aki szerint Jézus a keresztrefeszítést túlélve és sebeiből felgyógyulva, a kashmíri fehér hunok földjére, Srinagarba, Indiába vándorolt. De először egy nagy kitérővel felment Arméniába, a professzor térképvázlata szerint először Nusaybinba, ami megfelel Adiabenének, majd onnan még északabbra, körülbelül a mai Jereván környékére és mindenütt elkezdett prédikálni. De milyen nyelven? - kérdezheti valaki. Arméniában természetesen arameus nyelven, ami származása révén neki anyanyelve volt. De itt sem maradhatott, mert prédikációit a hatalmasok lázításnak vették. Innen tehát elvándorolt Srinagarba. Útjára elkísérte őt Tamás apostol és egy Mária nevű asszony, aki útközben Ravalpindiben meghalt. A továbbiakra most nincs helyünk kitérni.
Vessük fel inkább a kérdést, hogy milyen nyelven beszélt a magyar történelem másik nagy alakja: Árpád és az Árpádi törzs?
Egyes történészek azt mondják, hogy bizonyára valami türk nyelven. Van, aki azt mondja, hogy hun nyelven. Csak éppen azt nem akarják mondani, hogy arameus nyelven. Jézus anyanyelvén. Pedig ez volna evidens, hiszen Árpád nagyanyja, Emese egy adiabenei hercegnő volt.

Amikor Anonymus: Gesta Hungarorumában azt írja, hogy „Anno Dominice in carnationis DCCXVIIII-o Ugek ... longo post tempore de genere Magog regis erat quidam nobilissimus dux Scithie, qui duxit sibi uxorem in Dentumoger, filiam Eunedubeliani ducis nomine Emesu, de qua genuit filium, qui agnominatus est Almus... „ A fordítók nem tudják értelmét adni az
„Eunedubeliani” szónak, mert azt személynévnek veszik, holott az egy hibásan írt helyhatározó és jelentése: „adiabene-beli”. A mondat helyes értelme tehát a következő: „Urunk megtestesülésének 819. esztendejében Ügyek, Szhkítiának ... Magóg király nemzetségéből való igen nemes vezére, Dentu Magyariában feleségül vette az Abiabene-beli vezérnek Emese nevű leányát. Ettől fia született, aki Álmusnak neveztetett...”

Mindezekből az is következik, hogy az „Árpád-ház” és az adiabenei királyi „ház” között közvetlen rokonság állt fenn, és így a két királyfi, Jézus és Árpád vérrokonok voltak és mindketten az arameus nyelvet, „Az Ige nyelvét” beszélték, amelyen Isten is beszélt Ádámmal.

Mindezek után, érthető, hogy miért kellett az Árpádok családfájának „utolsó aranyágacskáját” is letörni. Az akkori hatalmasak nem bírták volna elviselni azt az igazságot, hogy Jézus királyfi és Árpád király ugyanazon családfának „aranyágacskái” voltak.

VAJON A MAI HATALMASOK ELBIRJÁK-E
?? :! :k:

Főként akkor ha hamarosan megtudják majd, hogy JÉZUS SZÍRIUSZI VÉRVONALA még mindig ÉLŐ VÉRVONAL:! :§

alexander
  Válasz | 2013. február 23. 18:21 | Sorszám: 38
Ez az egy Miatyánk nem elég a halottgyalázó gyűlölködésed eltörléséree. Még 500x legalább, hogy próba időre visszaengedjelek az emberek közé...
addig is tartózkodj a káromkodástól, mert nincsen szánalmasabb az öregember bigott bűnözésénél...
keresztkem
  Válasz | 2013. február 23. 17:33 | Sorszám: 37
Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a Te Neved!
Jöjjön el a Te Országod!
Legyen meg a Te akaratod!
Amint a Mennyben, úgy a Földön is.
Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma,
és bocsásd meg vétkeinket,
amiképpen mi is megbocsájtunk az ellenünk vétkezőknek.
És ne vígy minket a Kisértésbe',
de szabadíts meg a Gonosztól!
Mert Tiéd az Ország, a Hatalom és a Dicsőség!
Mindörökké Ámen!
Az Atyának, a Fiúnak és a Szentlélek Úristennek nevében:
Ámen!
keresztkem
alexander
  Válasz | 2013. február 23. 13:39 | Sorszám: 36
Remélem nézed az 500-asok klubját a tv-ben, így tudod, hogy a zsiresztény nyomulás a.-ban kötelezővé teszi Izrael támogatását, akár katonai eszközökkel is, nem is említve, a csekélységet, hogy a zsigó "hazugság-atyja, JAHWE, lett az Atyaisten. Ami Jézus hittételeinek semmibevételét jelenti.
A pártus Jézus, már-már elviselhetetlen a farizeusok számára, ahogy Nimród és az ősi hit is, ami megelőzte a Bibliát és a Tórát.
Innen ered a magyarfób attitude, amely egyidejű a pápasággal.
E vonalon felbukkan Erdő Péter, aki Paskai identitására hajaz, nem különben Ratcinger úr is, az OLAJFA gyermekei.
A korábbi pápa II. János nem véletlen jósolta a közeli bukás lehetőségét!
Ki jöhet Raczka Úr után?!
Az olajfa gyermeke, ezt kell iztosítania a RACZKÁKNAK!
A HÁTTÉRHATALOM türelmetlenül toporzékol, hogy átvegye a világ feletti hatalmat és ehhez a tervhez kujlcs a KÓN-klávé.
No, de számoltak e az ÖREGISTENNEL?
Aki minden galádságot keresztül húzhat!

"Te megtartottál Öregisten,
Halhatatlan seregekkel,
Most hunor-magor reménységgel,
Székely-magyar híveiddel,
áldást mondunk: Isten, Isten!
Csíksomlyói fehér pálos,
Szentkoronás turul Álmos,
Boldogságos szíveinkkel,
Fohászkodunk, hópelyheid:
Dicsértessél Magyar Isten,
Mindörökké Édesanyánk,
Boldogasszony Hitveseddel..."

Klaus Matefi
  Válasz | 2013. február 23. 13:23 | Sorszám: 35
"Ámde mégis kifejtettem a véleményemet róla, lehet, hogy valóban nem kellett volna.Ha ezzel megbántottam, bocsánatát kérem."

Szó sincs róla kedves Keresztkém, emiatt ne csináljon magának lelkiismeretfurdalást. Önnek is joga van egy nyilvános fórumon a véleményét hangoztatnia, még akkor is, ha az esetleg elfogult, részrehajló, helytelen, vagy használhatatlan...

keresztkem
  Válasz | 2013. február 23. 13:16 | Sorszám: 34
Már akkor is tudtam, amikor írtam, hogy egy "maszlag" nevű VALAKIMÁS-nak."Valahová" máshová'--eredetileg--tény, hogy valahogyan idekeveredett...!
Ámde mégis kifejtettem a véleményemet róla, lehet, hogy valóban nem kellett volna.Ha ezzel megbántottam, bocsánatát kérem.
keresztkem
Klaus Matefi
  Válasz | 2013. február 23. 13:06 | Sorszám: 33
"Az ÉN SZELLEMI SZINTEMHEZ "EZ" MÉLTATLAN és MÉLTÁNYTALAN."

Erről meg voltam győződve kedves Keresztkém... , de nem Önnek írtam...

keresztkem
  Válasz | 2013. február 23. 12:44 | Sorszám: 32
EZ MINŐSITHETETLEN CSACSISÁG!
Olyannyira "az", hogy nem is foglalkozom vele.Az ÉN SZELLEMI SZINTEMHEZ "EZ" MÉLTATLAN és MÉLTÁNYTALAN.
keresztkem
Klaus Matefi
  Válasz | 2013. február 23. 11:18 | Sorszám: 31
Idézet:
http://sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=vallasforum&id=1360585666
Mi lehet az oka XVI. Benedek pápa lemondásának?

Istenkereső 2013.02.23. 10:04 | Válasz | #26
Válasz 'maszlag' üzenetére (#25)

Szerintem kedves Maszlag egy demokratikus, multikulturális társadalomban minden jóakaratú vallásnak meg kell legyen a helye és a lehetősége arra is, hogy létrejöhessen, terjedhessen, bővülhessen, akár egymás rovására is. Mint ahogy ez meg van engedve a gazdasági és kereskedelmi életben, milyen alapon ne működhetne ugyanúgy vallási területen is?

Ezt akadályozni, lehetetlenné tenni, egyenértékű a vallásszabadság megszüntetésével, ami a személyi szabadságjogok megnyírbálását is jelentené egyúttal...

Az egyénnek kell döntenie a vallási hovatartozásáról, nem a szülőknek, az egyes egyházaknak, vagy az államnak.

A jelenleg megfigyelhető síita igyekezet ugyanúgy messianisztikus jellegű, mint az ószövetségi vallások kollektív messiásvárása. Az egyik különbség az köztük, hogy az iszlám nemzetközi szinten ígér megváltást, a másik viszont csak nemzeti szinten. A keresztény vallások ebből a szempontból már nem versenyképesek, hiszen szerintük a 2020 évvel ezelőtt született, és i.sz. 25.04.01-én keresztre feszíttetett názáreti Jézus volt a Megváltó, aki sajnos már a múlt... Ez nem hit, hanem realitás kérdése... A "második eljöveteléhez" pedig értelemszerűen nem lehetett köze a kínhalált halt Jézusnak.

Az emberiség nagy családjának egy kollektív, azonos esélyekkel, kiváltságokkal, és kötelezettségekkel járó MEGVÁLTÁSRA van szüksége, aminek a megvalósítására szerintem jelenleg egyetlen vallási irányzat nem felel meg. Ez nem egyéni, csoport-, vagy nemzeti érdek, hanem KÖZÉRDEK...


XVI. Benedek pápára sokkal nagyobb nyomást gyakorolhatott a Vatikán berkeiben dúló hatalmi harc; bankmanipulációk; a Katolikus Egyházon belül kimutatható széthútzások, ellentétek; a házasság szentségének nemzetközi szinten történő ledegradálása; de az írásban történt lemondását (2013.02.10.) egy évvel megelőzően (2012.02.10.) nyilvánosságra hozott, életére törő előrejelzések is.


keresztkem
  Válasz | 2013. február 23. 05:54 | Sorszám: 30
"..Aki keres, az általában talál, kedves Keresztkém."
1.) No, ezt az Ön "szájába rágták MÁSOK", MERT EZ "ÚGY ÁLTALÁBAN" NEM (!!!!) IGAZ! Pontosabban EZ SEM(!) IGAZ abban amit mond, sok egyéb lapidáris és olcsó EGYÉB KÖZHELY mellett.
Úgy igaz, hogy: "AKI KERES AZ TALÁL--OTT, AHOL VAN "MIT" TALÁLNI!" AHOL NINCS, OTT NEM TALÁL Ő SEM! Hiába "keres" valaki akár az idők végezetéig,ahol nincs mit találni ott nem "talál" ő sem!
Kivéteelt képez az az eset, amikor esetleg valóban "talál" valamit, ámde AZ NEM AZ, amit ő keres.Viszont olyannyira buta a szerencsélen hogyí becsapván önmagát elhitetei sajátmagával: ez az amit keresett.
Ám ennél szánandóbb, szerencsétlenebb ámde nevetségesebb-kinevetnivalóbb nincs. Ez a BUTASÁG APOTEÓZISA--hogy úgy mondjam.
2.) Aki VALÓBAN ismer engem akár az Egyházamon belül is, az tudja rólam: NEKEM NEM LEHET--úgymond--a "SZÁJAMBA ADNI" SEMMIT!SEMMIT, DE SEMMIT!!! Ön NEM ISMER--bár nyilván azt hiszi, hogy igen--és ezért képzeleg rólam ily' szamárságokat.Viszont.
3.) Megnyugtathatom.A LEGNAGYOBB IGAZSÁGOK ATTÓL IGAZAK IGAZÁN, hogy egyszerűek.Hogy BENNÜK nem kell mindég kombinálni.Ezt elsősorban mint természettudós állitom, s ezen állitás ellenkezőjéről NEM TUS MEGGYŐZNI!
4.) Úgyhogy tessék mondani-gondolni a Szentatya lemondásáról azt, amit jólesik: "az" SZAMÁRSÁG ÉS AZ IS MARAD! Az IGAZSÁG "AZ" és csakis "az" amit ÉN MONDTAM ÉS IRTAM! ERRE MÉRGET VEHET!!! És nem azért az az igazság, mert azt valaki a szájamba rágta volna, hisz' az olyasmit én EL SEM FOGADOM! Hanem azért, mer VALÓBAN AZ AZ IGAZSÁG.
keresztkem
Klaus Matefi
  Válasz | 2013. február 22. 20:31 | Sorszám: 29
helyesbítés:

...magyarázatokat...

Klaus Matefi
  Válasz | 2013. február 22. 20:28 | Sorszám: 28
"Mert mint általában a FÉRHETETLEN és INTIMPISTÁSKODÓ, nem túl okos emberek, valamiféle "rejtélyes, mögöttes tartalmat" vár, "sejtet", vagy keres ott is ahol annak nincs alapja."

Vannak emberek, akik a központilag sugallt gondolatok szócsövei. Ezeknek valóban nem kell sokat "tornáztatniuk az agytekervényeiket", hiszen csak szajkóként kell ismételgetniük a "szájukba rágott" magyarázázatokat, melyek vagy egyeznek a realitással, vagy nem...

Aki keres, az általában talál, kedves Keresztkém. Gondoljon csak például a bibliai vallások kozmikus hátterére. Persze a laikus gyakran kételkedik olyan dolgokban, amit nem központilag "rágnak a szájába"...


Vallás-Filozófia-Ezotéria Fórum

Időzóna: CET
A téma oldalai: 1  2  3 
 

Új téma  Új hozzászólás       előző téma   következő téma
Ugrás:

Email a webmesternek | Gondola