Téma: Imádkozzunk testvéreim!
|
|
Békáscity |
Válasz | 2012. május 27. 07:27 | Sorszám: 96 |
© Horváth István Sándor Imádság: Jöjj el, Szentlélek Isten! Jöjj el, az Atya és Jézus Krisztus Lelke! Jöjj el, Szentlélek, az apostolok és az Egyház Lelke! Jöjj, és segítsd az Egyház minden tagját a tanúságtételben és az evangélium hirdetésében! Jöjj el, megbocsátás Lelke és egységet adó Lélek! Jöjj el, megszentelő Szentlélek! Jöjj el, hét ajándék Lelke! Jöjj el, tanúságtevő Lélek! Jöjj el, maradj az Egyházzal és maradj bennünk! Jöjj el, és segíts minket, hogy az evangéliumhoz méltóan éljünk!
|
|
|
alexander |
Válasz | 2012. május 26. 13:05 | Sorszám: 95 |
hanem felkeltette a "farizeus" vallási vezetők figyelmét is. Az ő körükben is megindult a találgatás, hogy ki lehet Jézus? -Megjegyzem, Ők tisztán látták, hogy a szamáron megjelenő Jézus, Melkiczedek papja, A Jahwét meglovagló és megcsúfoló hitújító Mestert vconultatja be városukba, és ezzel felkorbácsolta gyűlöletüket. A biblia lájtos stílusa elfedi a valódi feszültségeket, amely Jézus galileai és pártus származásából eredeztethető...
|
|
|
alma |
Válasz | 2012. május 26. 12:48 | Sorszám: 94 |
Az bizony jó hatással lenne rád ..
|
|
|
Gyöngy |
Válasz | 2012. május 26. 12:36 | Sorszám: 93 |
"Teremtő Lélek, szállj ránk, Ragyogd be lelkünk, tiszta láng, Ki alkotsz, éltetsz szíveket, Hozd nékik bő kegyelmedet!"
|
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. április 07. 06:44 | Sorszám: 92 |
Barát és ellenség jó ha tudja: FÖLTÁMADOTT KRISZTUS! VALÓBAN FÖLTÁMADOTT! Jézus közöttünk él, s velünk jár életünk Galilleájában--minden ellenkező "híresztelés" és tévgondolat ellenére.S azt akarja: szegődjünk társául ez árnyékvilágban is az "úton", ami nem könnyű--valóban-- de lehetséges.És Vele járni jó és Vele járni érdemes. FÖLTÁMADOTT KRISZTUS! VALÓBAN FÖLTÁMADOTT! keresztkem
|
|
Békáscity |
Válasz | 2012. április 01. 10:06 | Sorszám: 91 |
2012. április 1. - Virágvasárnap Abban az időben, amikor Jézus és tanítványai Jeruzsálemhez közeledtek, Betfagé és Betánia táján, az Olajfák hegyénél Jézus előreküldte két tanítványát, és ezt mondta nekik: „Menjetek a szemközti faluba. Amint beértek, találtok ott egy megkötött szamárcsikót, amelyen ember még nem ült. Oldjátok el és vezessétek ide. Ha valaki szólna, hogy mit tesztek, mondjátok, hogy az Úrnak van rá szüksége. Erre mindjárt elengedi.” El is mentek, és az útelágazásnál egy kapuhoz kötve megtalálták a szamárcsikót. Eloldották. Azok közül, akik ott ácsorogtak, valaki megkérdezte: „Miért oldjátok el a szamarat?” Azt válaszolták, amit az Úr mondott nekik, és erre elengedték őket. A szamárcsikót Jézushoz vezették. Ráterítették a köntöseiket, ő pedig felült rá. Sokan az útra teregették köntösüket, mások meg a lombos faágakat, amelyeket a réten vágtak. Akik előtte jártak, és akik kísérték, így kiáltoztak: „Hozsanna! Áldott, aki az Úr nevében jön! Áldott atyánknak, Dávidnak közelgő országa! Hozsanna a magasságban!” Mk 11,1-10 Elmélkedés: Kereszt nélkül nem jutunk előbbre Emlékeim szerint gyermekkoromban az engedelmesség volt számomra nehéz kereszt. Nem voltam alapvetően engedetlen gyerek, de mindig volt saját véleményem, elképzelésem, akaratom. A másoknak való engedelmesség nem volt könnyű, kereszthordozást jelentett számomra. Néhány évvel később, kamasz fiúként a megismert világ és az általam elképzelt jobb világ ellentmondása jelentette a keresztet. Lázadó korszak volt ez nálam is, mint minden kamasznál, a tékozló fiú korszaka, amely kudarccal végződött és annak felismerésével, hogy Isten képes minden mélységből felemelni. A papi hivatás elfogadása és a papi élet kezdete ismét egy új kereszt felvételét jelentette, amit le nem tehetek életem végéig. Nem valamiféle negatív hangulat miatt tekintek így életem szakaszaira, hanem tanúskodni szeretnék arról, hogy soha nem éreztem magam egyedül e kereszthordozásban. A nagyböjt idején bőségesen volt és van időnk arra, hogy Krisztus kereszthordozásáról elmélkedjünk. A keresztút-járás péntekenként, a virágvasárnapi és nagypénteki passió, a szenvedéstörténet többszöri elolvasása az evangéliumban mind-mind abban segítenek minket, hogy Krisztus sorsában felfedezzünk saját sorsunkat. Ne gondoljunk most előre! Ne gondoljunk most még a feltámadásra! Ne gondoljunk arra, hogy Isten képes mindennek új irány adni! Most csak a szenvedésre gondoljunk! Az elfogadásra, a kereszt elfogadására, s mindannak elfogadására, amit Isten ad nekünk, amivel Isten tesz minket próbára. A tékozló fiú élve hazatalálhatott és nem kellett elszenvednie a halált, mint büntetést, hogy visszataláljon atyjához, de meghal abban az értelemben, hogy méltatlanságát elismerve kéri a szeretetet, az irgalmat, a megbocsátást atyjától. Amikor ezekben a napokban elvégezzük szentgyónásunkat, akkor ezt ne rutinból tegyük és az egyházi előírás kötelező teljesítésének gondolata vezessen minket, hanem akarjunk meghalni, megsemmisülni, hogy Isten, a mi irgalmas Atyánk építhessen bennünk új embert. A keresztút, Jézus szenvedésének útja hitre nevel, hitre ébreszt bennünket. Mégpedig egészen más módon, mint a csodák és másképpen, mint a tanítás. Az evangéliumokban többször szerepel a megjegyzés, miszerint „sokan hittek Jézusban, mert látták a csodákat, amelyeket véghezvitt” és azzal is többször találkozunk, hogy Jézus szavában, tanításában az emberek felismerték az isteni igazságot, amely hitet ébresztett bennük. A keresztút másként nevel minket hitre. Itt Jézus nem tesz semmi emberfelettit, semmi természetfelettit, itt egészen emberi arcát mutatja felénk. Most nem történik semmi rendkívüli. Most csak az történik, ami egy megkínzott, meggyötört, keresztre szegezett emberrel történhet: meghal. És mégis ez a halál nem csupán a római századosban ébreszt hitet, hanem bennünk is. Igen, megszülethet bennünk a hit, ha a megfeszített Isten keresztje mellé nem csak odaképzeljük, hanem odaállítjuk a magunk keresztjét, megfeszített emberségünk keresztjét. A keresztútját járó ember tehát valóban a hit útját járja. Ezért mondom, hogy életem és mindannyiunk élete keresztút, amelynek állomásai a hit újabb és újabb szintjét jelentik. Kereszt nélkül nem jutunk előbbre a hit útján. Kereszt nélkül nem jutunk előbbre, nem jutunk sehová. © Horváth István Sándor Imádság: Urunk, Jézus Krisztus! Földi életed során mindig tudtad, merre visznek lépteid, s hová vezet az út, amelyen elindultál. Szavaiddal, tanításoddal, igazságoddal utat találtál az emberi szívekhez, s megmutattad az Istenhez vezető utat. Életutad végső soron mindig felfelé vitt, Atyád felé, aki örökre magához ölelt a Golgotán álló kereszten. Társaid szeretnék lenni utadon, a mely a halálon keresztül az életre vezet! Segíts minket, hogy az evangéliumhoz méltóan éljünk!
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 18. 10:08 | Sorszám: 90 |
".. Abban az időben Jézus ezt mondta Nikodémusnak: „Ahogy Mózes fölemelte a kígyót a pusztában, úgy fogják fölemelni az Emberfiát is, hogy aki hisz benne, el ne vesszen, hanem örökké éljen. Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta oda, hogy aki benne hisz, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. Isten nem azért küldte Fiát a világba, hogy elítélje a világot, hanem hogy általa üdvözüljön a világ. Aki hisz benne, az nem esik ítélet alá, de aki nem hisz, az már ítéletet vont magára, mert nem hitt Isten egyszülött Fiában. Az ítélet ez: A világosság a világba jött, de az emberek jobban szerették a sötétséget, mint a világosságot, mert tetteik gonoszak voltak. Mert mindenki, aki gonoszat tesz, gyűlöli a világosságot, és nem megy a világosságra, nehogy napvilágra kerüljenek tettei. Aki azonban az igazságot cselekszi, a világosságra megy, hadd nyilvánuljanak ki tettei, hogy Isten szerint cselekedte azokat.” Jn 3,14-21 Elmélkedés: Éjszakai beszélgetés A gyertyák csonkig égnek című művében Márai Sándor egy éjszakai beszélgetés keretébe foglalja két ember közös és majd különvált életének történetét. A két férfi késő éjszakától hajnalig beszélget egymással barátságról, szerelemről, hűségről és árulásról. Egészen komoly beszélgetés ez, amely az igazságot, a kettejük közti múltbéli titkokat szándékozik feltárni. Más irodalmi művekben is előfordul, hogy a szereplők egy éjszakai beszélgetés alkalmával tisztáznak sok mindent múltjukról és tesznek elhatározásokat a jövőre vonatkozóan. Életünk során talán már mindannyian voltunk olyan helyzetben, amikor valakivel egészen komoly dolgokról beszélgettünk éjszaka. A csend, a nyugalom alkalmas feltételeket teremt ehhez. Amikor már alszanak és senki nem zavar minket, akkor lehet igazán fontos dolgokról beszélgetni, hogy aztán a sötétség elmúltával a hajnali világossággal együtt a felismerésekből a megvilágosodásból megszülessen egy döntés, akár egy életfordító döntés. Egy éjszakai beszélgetésről hallottunk a mai evangéliumban, pontosabban annak egy részletéről. Nikodémus éjnek idején kereste fel Jézust, kettejük párbeszédét Szent János evangéliuma őrizte meg (Jn 3,1-21). Minek köszönhető Nikodémus látogatása? Jézus nem csupán a nép figyelmét hívta fel csodáival és tanításával, hanem felkeltette a vallási vezetők figyelmét is. Az ő körükben is megindult a találgatás, hogy ki lehet Jézus, milyen erővel képes meggyógyítani a betegeket és milyen hatalommal tanít? Egy alkalommal követeket küldenek Jézushoz, hogy feltárja kilétét, máskor nyilvános helyeken próbálják kérdezni vagy próbára tenni, de ezek mögött mindig valami rossz szándékot érzünk. Ezzel ellentétben Nikodémus esetében, aki maga is írástudó volt, nem beszélhetünk semmiféle hátsó szándékról vagy ellenséges érzületről. Úgy tűnik, hogy egy jóindulatú, jó szándékú ember, aki a vallásos tanításokban az igazságot keresi. Túlzás volna azt állítanunk, hogy az írástudók és farizeusok megbízásából megy Jézushoz, inkább a keresés egyéni szándéka vezetheti. A látogatás idejének megválasztásában, azaz, hogy éjszaka megy Jézushoz, nem feltétlenül azt kell látnunk, hogy félhetett Nikodémus, inkább annak jelképes jellegére gondolhatunk, azaz miként a sötétben kezdődő beszélgetés a reggeli világosodásig tarthatott, ugyanígy juthatott el a látogató a homályos kérdésektől a megvilágosodásig Jézus személyét és küldetését illetően, ahogyan erről a beszédben kifejezetten szó is esik. Jézus a lelki újjászületésről, az Istenben való megújulásról kezd el beszélni, majd a megváltás, az isteni üdvözítő szándék és saját küldetése titkát foglalja össze: „Úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta oda, hogy aki benne hisz, el ne vesszen, hanem örök élete legyen” (Jn 3,16). Erre az isteni szeretetre gondoljunk nagyböjtben! A mennyei Atya szeretetére, aki saját Fiát sem kímélte. És Jézus Krisztus szeretetére, aki feláldozta magát értünk. Mi a válaszunk erre a szeretetre? A nagyböjti időszak mindannyiunk számára egy éjszakai beszélgetés Istennel. E beszélgetés minden bizonnyal legsötétebb pontja az, amikor Krisztus halálakor elsötétedik az ég és megértjük, hogy az Úr halára minden emberért, értünk, értem történt, és csak ezután juthatunk el a húsvéti hajnalára a megvilágosodáshoz, a feltámadáshoz. Legyünk a világosság gyermekei! Imádság: Urunk, Jézus Krisztus! Lelkünk megtisztítását kérjük tőled. Mi sokszor megelégszünk a felületes bűnbevallással, de te gyökeres megújulást vársz tőlünk. Te képes vagy alapjaiban megtisztítani lelkünket, hogy egyedül Istennek éljünk. A lelki megújulás adjon nekünk erőt ahhoz, hogy evangéliumod hirdetői legyünk a világban azok számára, akik még keresik megtisztító irgalmadat és felemelő szeretetedet. Segíts minket, hogy az evangéliumhoz méltóan éljünk! (Horváth István Sándor atya vasárnapi evangéliumhirdetése elmélkedése és imája) Közli: keresztkem
|
|
|
alma |
Válasz | 2012. március 17. 21:12 | Sorszám: 89 |
Minek? Pár éve beszéltem a perjellel és nagyjából egyetértettem vele, bár az imádkozás mennyiségéről és bőségéről nem ejtettünk szót. Szerintem itt a jézusi elveket kell követni, amit lentebb idéztem.
|
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 17. 06:55 | Sorszám: 88 |
".. Abban az időben az elbizakodottaknak, akik magukat igaznak tartották, másokat pedig megvetettek, Jézus ezt a példabeszédet mondta: „Két ember fölment a templomba imádkozni, az egyik farizeus volt, a másik vámos. A farizeus megállt, és így imádkozott magában: Istenem, hálát adok neked, hogy nem vagyok olyan, mint a többi ember, rabló, igazságtalan, házasságtörő, mint ez a vámos is. Kétszer böjtölök hetenként, és tizedet adok mindenből, amim van. A vámos pedig távolabb állt meg, és a szemét sem merte az égre emelni, hanem a mellét verve így szólt: Istenem, légy irgalmas nekem, bűnösnek! Mondom nektek, hogy ez megigazultan ment haza, amaz viszont nem. Mert mindazt, aki magát felmagasztalja, megalázzák, aki pedig megalázza magát, azt felmagasztalják.” Lk 18,9-14 Elmélkedés: Két embert, illetve két magatartást állít elém Jézus a mai nap evangéliumának példabeszédében. A farizeus a vallásos ember mintaképe volt abban a korban, aki minden vallási előírást pontosan megtart. Ennek éppen az ellenkezőjét képviselték a vámosok, akiket mindenki a római birodalom kiszolgálóinak, és – mivel a maguk zsebére dolgoztak – a nép nyomorgatóinak tartottak. Jézus a közvélekedéssel ellentétben nem a farizeus, hanem a vámos példáját tartja követendőnek a vallási életben. Ennek oka az, hogy a példázat szerint a farizeus inkább az emberek tetszését keresi a vallásosság külső cselekedeteinek mutatásával, míg a vámos szívének belső bűnbánatával, szerényen áll Isten színe elé. A nagyböjti időszakban arra érdemes törekednem, hogy vallásos magatartásomat megtisztítsam a felszínességtől és egyedül Isten tetszését keressem. Imádság: Jézusom, kit szívemből szeretek, tudom, hogy nincs gyümölcse lelkemnek, ha Szentlelkednek harmata nem öntözi és szereteted sugara nem melegíti; kérlek, légy irgalmas hozzám, végy szerető karodra és gyullaszd föl bennem Lelkednek tüzet. Íme: testemet és lelkemet neked adom, legyen a tiéd. ___(Horváth István Sándor atya ma reggeli evangéliumközlése, elmélkedése és imája) Közli: keresztkem____________________________________________
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 16. 06:13 | Sorszám: 87 |
".. Istenünk! Fiad, Jézus Krisztus vállalta a kereszt súlyát. Odaadta értünk az életét. Taníts meg minket, Istenünk, hogy mindennapjainkban készségesen vállaljuk az áldozatot. Nem beletörődést, hanem tudatos vállalást kívánsz tőlünk. Add, hogy életünket Krisztus szerint alakíthassuk. Add, hogy életünket értelmesen tudjuk leélni. Add, hogy feladatainkat készséggel vállalhassuk." (Horváth István Sándor atya ma reggeli imája) Közli: keresztkem
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 15. 05:59 | Sorszám: 86 |
"..Egy alkalommal Jézus egy néma emberből űzött ki ördögöt. Amint az ördög kiment, a néma megszólalt. A nép elcsodálkozott rajta. Egyesek azonban azt mondták: „Belzebubnak, az ördögök fejedelmének segítségével űzi ki az ördögöket.” Mások próbára akarták tenni, és égi jelet követeltek tőle. Jézus belelátott gondolataikba, és így szólt hozzájuk: „Minden önmagában meghasonlott ország elpusztul, és ház házra omlik. Ha a sátán önmagában meghasonlott, hogyan állhat fönn az országa? Ti ugyanis azt mondjátok, hogy Belzebub segítségével űzöm ki az ördögöket. Ám ha én Belzebub segítségével űzöm ki a gonosz lelkeket, a ti fiaitok kinek a segítségével űzik ki? Ezért ők lesznek a bíráitok. Ha viszont én Isten ujjával (vagyis Isten erejével) űzöm ki az ördögöt, akkor bizonyára elérkezett hozzátok az Isten országa. Az erős ember fegyveresen őrzi házát. De birtoka csak addig van biztonságban, amíg el nem jön az, aki erősebb nála. Ez legyőzi, elveszi fegyverzetét, amelyben bízott, és szétosztja a zsákmányt. Aki nincs velem, az ellenem van; aki nem gyűjt velem, az szétszór.” Lk 11,14-23 Elmélkedés: Jézus ellenfelei azt a képtelen vádat fogalmazzák meg, amely szerint az ördöggel szövetkezve végzi ördögűzéseit a rendkívüli hatalommal rendelkező tanító. Válaszában Jézus egyrészt rámutat a vád belső ellentmondására, másrészt kinyilvánítja, hogy ő Isten hatalmával és erejével végzi cselekedeteit, amelyek Isten országának jelenlétéről tanúskodnak. Az ördögűzések tehát azt jelzik, hogy Jézus felveszi a harcot a rosszal szemben. Szembeszáll a gonosszal, hogy az emberért küzdjön. A rosszat legyőzve visszaadja szabadságunkat. A nagyböjt annak az ideje, hogy Jézus segítségével én is felvegyem a harcot a bennem lévő és az Istennel való kapcsolatomat megrontó rosszal szemben és legyőzzem azt. Imádság: Isten, én Istenem, mert te az enyém vagy, semmim sem hiányzik. És mert én a tied vagyok, benned, Szabadítómban, dicsekszem mindörökké. Minden szomorúságomban te vidítasz fel ünnepi terített asztaloddal. És hol is volna jó sora az én lelkemnek, ha nem tebenned, életem Istene? Nagy Szent Gertrúd _(Horváth István Sándor atya ma reggeli evangéliumhirdetése, elmélkedése és imája) Közli: keresztkem_____________________________________________
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 14. 06:49 | Sorszám: 85 |
"..A hegyi beszédben Jézus ezt mondta tanítványainak: „Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy megszüntessem a törvényt vagy a prófétákat. Nem megszüntetni jöttem, hanem tökéletessé tenni. Bizony mondom nektek, amíg az ég és föld el nem múlik, nem vész el a törvényből sem egy i betű, sem egy vessző, hanem minden érvényben marad. Aki tehát csak egyet is eltöröl akár a legkisebb parancsok közül is, és úgy tanítja az embereket, azt nagyon kicsinek fogják hívni a mennyek országában. És mindaz, aki megtartja és tanítja őket, igen nagy lesz a mennyek országában.” Mt 5,17-19 Elmélkedés: Az Isten országába jutás feltételeként beszél Jézus a parancsok megtartásáról és azok tanításáról. A mózesi törvény az ószövetségi választott nép kapcsolatát szabályozta Istennel. Évszázadokon keresztül e parancsok megtartása jelentette az Isten népéhez való tartozást. Értelemszerű, hogy Jézus nem akarja ezt a biztos alapot eltörölni, hanem tökéletessé szeretné tenni. Új törvényt ad az újszövetség népének, az Egyháznak, hogy e tökéletesebb törvény, a szeretet legfőbb parancsa határozza meg a kapcsolatot az ember és az Isten, valamint az emberek között. Az Úr tanítványaként a szeretet törvénye szerint kell élnem és e törvényt, mint az üdvösség feltételét kell tanítanom másoknak. Imádság: Ó Krisztus Jézus, hiszem, hogy igaz Isten és igaz ember vagy. Te vagy az isteni út, mely végtelen biztonsággal hidalja át azt a szakadékot, amely elválaszt engem az Istenségtől. Hiszem, hogy szent emberséged tökéletes és oly hatalmas, hogy engem nyomorúságaim, hiányaim és gyarlóságaim ellenére el tud vezetni oda, ahol te magad vagy: az Atya keblére. Add, hogy hallgassak szavadra, kövessem példádat, és soha el ne szakadjak tőled." (A mai nap Evangéliuma Horváth István Sándor atya elmélkedésével és imájával) Közli: Keresztkem _______________________________________________
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 13. 04:23 | Sorszám: 84 |
"... Ó, végtelen Szeretet, aki az Atyától és a Fiútól származol, add meg nekem az istengyermekség szellemét, taníts meg arra, hogyan kell mindig Isten gyermekéhez méltóan cselekednem! Maradj bennem! Add, hogy én is mindig benned maradjak, és úgy szerethesselek, ahogyan te szeretsz engem! Nélküled semmi vagyok. Magamtól semmire sem megyek. Egyesíts önmagaddal, tölts el szereteteddel, hogy általad az Atyával és a Fiúval mindig egyesüljek!" (Horváth István Sándor atya ma reggeli imája) Közli: keresztkem
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 12. 22:29 | Sorszám: 83 |
Mondhatnók: BESZ...ÁS! keresztkem
|
|
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 12. 15:59 | Sorszám: 81 |
"Békás.." tiszta és igaz ember.Nincs rejtegetni-, vagy szégyellnivalója senki és semmilyen intézmény előtt. És még mielőtt lecseszne, hogy nincs humorérzékünk, közlöm: AZ IS VAN! Neki is és a többi Cursillo-s meg nem Cursillo-s katolikusnak is. keresztkem
|
|
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 12. 05:31 | Sorszám: 79 |
".. Istenünk, te jóságos vagy, mert képességet adtál nekünk, hogy téged megismerjünk. Te teremtetted a mennyet és a földet. Te vagy a Mindenség Ura, az egyedül igaz Isten, akin kívül más Isten nincs. Urunk Jézus Krisztus által küldd el nekünk a Szentlélek országát! Segíts minden embert, hogy felismerjen téged: Urát és Istenét, és hogy mindig kitartson melletted! Szent Iréneusz" (Horváth István Sándor atya ma reggeli evangélium magyarázata nyomán) Közli: keresztkem
|
|
Békáscity |
Válasz | 2012. március 11. 22:01 | Sorszám: 78 |
Csak azt akarom mondani, hogy én sem tudtam, de aztán jött Tihany meg utána olyan kb. 3 év, hogy sokmindent bepótolhattam ami az előző 55-ből kimaradt... Jobb későn mint soha ÉBREDNI !
|
|
|
Békáscity |
Válasz | 2012. március 11. 21:59 | Sorszám: 77 |
Háát... Szemmel láthatólag azt sem tudod miről beszélsz. Meghívlak egy cursillora ! www.cursillo.hu
|
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 11. 19:50 | Sorszám: 76 |
Ehhez sajnos "nem tetszik érteni"--ez nyilvánvaló.Hiszen "ebben a dologban" nem(!) a FORMA AZ ÉRDEKES, HANEM A TARTALOM. S egy olyan ÜRES LOTYÓ--márelnézést(!)-- mint Kiskegyed, csak a formákat látja csak a FOTRMÁKRÓL ír és beszél egyfolytában! A komoly keresztény imádkozást--megsúgom Önnek, ha ez jelent valamit--IMAISKOLÁKBAN tanitják. A litánia és a rózsafűzér TŰZ és VIZ! Mindkettő jó a maga helyén, de egyik sem LINK ÉS ÜRESFEJŰ embereknek való! Akik csak a felszint látják, mint Ön, azok jobb ha inkább megnézik a "hülyeTV"-kbe' a hetihetest.Az való Önöknek! keresztkem
|
|
|
alma |
Válasz | 2012. március 11. 17:21 | Sorszám: 75 |
Nincs sok különbség egy litánia vagy rózsafűzér közt, ahol nemtomhány Üdvözlégy és Miatyánk után egy Hiszekegy jön.
|
|
|
keresztkem |
Válasz | 2012. március 11. 14:53 | Sorszám: 74 |
Ha a KERESZTÉNY IMÁDSÁG és a MANTRÁZÁS--"harekrisnázás"-os gajdolás--közötti KÜLÖNBSÉGET(!) ZONGORÁZNI TUDNÁM, én lennék a Szvjatoszlav Richter. "Crux mitigat fortem, fortigat mitem"! keresztkem
|
|
|
alma |
Válasz | 2012. március 11. 10:43 | Sorszám: 73 |
Részben, de ezzel nem árt senkinek. Van aki sok imádság mondással éli meg a hitét, mint a harekrisna. Lentebb írtam Jézus mit mondott erről.
|
|
|
|