Téma: Jön a BKV Gárda!
|
oldborz |
Válasz | 2008. augusztus 30. 21:23 | Sorszám: 11 |
Vizen is tunék járni, csak tudjam hol vannak leverve a cölöpök. Van akinek minden sikerül.
|
|
Tappancs |
Válasz | 2008. augusztus 30. 14:10 | Sorszám: 10 |
http://origo.hu/itthon/20080827-kocsis-istvan-lesz-az-uj-bvk-vezerigazgato.html Kocsis István a BKV új vezére Janecskó Kata2008. 08. 27., 10:15Utolsó módosítás: 2008. 08. 27., 17:17A Magyar Villamos Művek, az ÁPV Rt. és a Paksi Atomerőmű volt vezérigazgatója, Kocsis István veszi át a BKV vezetését - döntött szerdán a fővárosi közgyűlés gazdasági bizottsága. _______________ http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=151994 Kocsis István mindent visz, még a Tocsik-botrányt is túlélte Kocsis István, mondhatni, már csak BKV-vezér nem volt. Volt államtitkár, privatizátor, vezetőként túlélte a Tocsik-botrányt és a paksi atomerőmű súlyos üzemzavarát is. ______________________________ Ha állítólag olyan jó szakember, akkor miért mindig az állami vállalatok csöcsén lőg? Miért nem pár milliárdot, ami az apósának meg se kottyanna és miért nem virágoztatja föl a saját magánvállalkozását egy jó üzleti vagy piaci ötlettel?
|
|
szakall |
Válasz | 2007. december 31. 16:15 | Sorszám: 9 |
Azt hiszem, elkéstünk már egy "Büdösségmérő eszközt gyártmánytyó és forgalmazó Kft." alapításával, ugye? ; Kettős mérce mindig is kedvelt volt libsiéknél ... Azért majd káposztát és babgulyást óvatosabban kell ezután enni ...
|
|
|
kata54 |
Válasz | 2007. december 31. 15:53 | Sorszám: 8 |
Nyilván valamely BKV-főkoriffeus vagy a felesége vagy az apja, vagy a lánya vagy egyéb családtagja tulajdonolja a biztonsági őröket foglalkoztató céget.(cégeket) Kell a bevétel. Azt most nem részlezetném, hogy maguk a biztonsági őrök micsoda biztonsági kockázatot jelentenek a frusztrált-agresszív-gyűlölködő-konfliktiuskereseő személyiségükkel ! Tőlük kéne védeni az utasokat.A hajléktalan probléma megoldása nem BKV-feladat. Csak nem is akarják megoldani. Így nyilván nem is fogják. Viszont lesz egy-két agyonvert hajléktalan, szerencsétlen esetben spicces egyetemista, óvatlan öregmber Ne legyen igazam !
|
|
|
kingvidor |
Válasz | 2007. december 31. 15:28 | Sorszám: 7 |
Van benne valami. Én is valami hasonlót éreztem, amikor megláttam azokat az "ötletes megoldásokat".
|
|
|
|
szakall |
Válasz | 2007. december 31. 15:14 | Sorszám: 5 |
Nem tudja valaki, mi a büdösség SI mértékegysége? Sehol se találom. Vajon pl. egy fokhagymás lángos után már nem is engednek fel???
|
|
szakall |
Válasz | 2007. december 31. 08:29 | Sorszám: 4 |
Emlékeztek még, mekkora f...verést művelt ombudcmanónk, mikor az egyik kerület középső karfákat szerelt a padokra, hogy ne használhassák nem rendeltetésszerűen azt a hajléktalanok? Mer' a középső karfa megalázza őket emberi és alkotmányos jogaikban. ÉS az utcát felújító önkormányzat kirekesztő, stb., szólt a manó. Na, megint szólhat, hogy mostan meg a BKV a kirekesztő. Nem fogják felengedni az éjjeli buszra a hajléktalanokat (http://bkvfigyelo.blog.hu/2007/12/29/utazo_rok_alljak_el_az_ajtot_a_budos_uta ). A BKV megalázza a hajléktalanokat: Utazó õrök állják el az ajtót a büdös utasok elõtt 2007.12.29. 14:00 BKV figyelő
A BKV véget vet a hajléktalanproblémának. A cég tervet dolgozott ki, hogyan lehetne megszüntetni, hogy ápolatlan, koszos, büdös emberek ingyenes melegedõnek használják az éjszakai járatokat. A közlekedési cég utazó biztonsági õrökkel szortírozza a jeggyel rendelkezõ utasokat is - írja a Népszabadság. A BKV hosszú évekig nem nézett szembe a jármûveit melegedõnek használó hajléktalanok okozta problémával. Februártól viszont biztonsági õrökkel igyekeznek betartatni az utazási szabályzatban foglaltakat, például azt, hogy az utas ruházatával és egyéb módon sem szennyezheti mások öltözetét és a jármûvet. Regõczi Miklóstól, a BKV kommunikációs vezérigazgató-helyettese a Népszabadságban jelentette be, hogy a cég egy hónap múlva radikálisan új stratégiát vezet be az eddig fel nem vállalt konfliktus kezelésében. A hajléktalan potyázók februártól nem szállhatnak fel az éjszakai buszokra. Minden éjszakai járaton õrök vigyázzák a rendet és a kulturált utazási körülményeket, ha pedig a módszer beválik, nappal is kiküldik a biztonságiakat. Regõczi értékelése szerint a szigorítást nem a hajléktalanok ellen, hanem az utazási rend betartása, és elsõsorban a fizetõ utasok érdekében vezetik be. A BKV megduplázza a jelenleg alkalmazott biztonsági õri gárda létszámát, 50-rõl 100-ra. A BKV-nál az a profi biztonsági õr kaphat éjszakai munkát - óránként 800-900 forintért -, aki sikeresen levizsgázik a szükséges kiegészítõ jegyellenõri, jegyeladási tanfolyamon is. Ez utóbbi átlagosan a jelentkezõk mindössze kétharmadának sikerül. Újra bevezeti az éjszakai járatokon az elsõ ajtós felszállást. A biztonsági õrök feladata lesz az új rend elfogadtatása is. Az éjszakai jármûvön utazó õrök - buszonként akár 2-3 is - ugyanis csak azokat az érvényes, 350 forintos éjszakai jeggyel vagy bérlettel rendelkezõket engedik felszállni, akik megfelelnek az utazási szabályzatnak is: ruházatukkal és egyéb módon sem szennyezik mások öltözetét és a jármûvet. De nem szállhatnak fel az ittas és feltûnõen mosdatlan utasok sem, még akkor sem, ha van jegyük. A biztonsági emberek nem mérlegelnek, hogy ki a hajléktalan, s ki az, aki csak átmenetileg nem felel meg az utazási feltételeknek, annyi empátiával mégis kell rendelkezniük, hogy tudják, melyik elutasított ember kezébe nyomják azt a kis kártyát, amin az összes menhelyszálló címe és a segélyhívó számok rajta vannak. Az õrök nem büntetnek, nem igazoltatnak senkit, de akinek nincs jegye, azt nem engedik felszállni a jármûre. Jegyet náluk és a buszvezetõknél is lehet venni.
|
|
|
Rendes Kis |
Válasz | 2007. október 02. 09:47 | Sorszám: 3 |
Én azt olvasom ki a hírből, hogy ezzel az akcióval (nem az utasoktól, hanem) a partnercégektől akarják kivasalni az adósságaikat.
|
|
|
keletif |
Válasz | 2007. október 02. 08:47 | Sorszám: 2 |
Nagyon tisztességtelennek tartom ezt a fajta "keménységet" a BKV részéről. Egyrészt azért, mert a szolgáltatás minősége bőven balkáni (járatkimaradások, mocsok, kosz, késések stb), másrészt azért, mert meggyőződésem szerint nem azért bliccelnek annyian, mert ez a magyarok nemzeti sportja, hanem azért mert itt, egy EU-s tagállamban, 2007-ben, 18 évvel a rendszerváltás után, még ma is sok embernek megengedhetetlen luxus bérletet vásárolni vagy főleg jeggyel utazni.És nem azért utaznak okádék villamoson a munkahelyükre (ahol minimálbérért dolgoznak),hogyóvják a főváros levegőjét ezért a BMW-t ma a garázsban hagyják.Egy dologgal szerintem nem számoltak a cég vezetői: ez a magatartás ellenállást fog szülni (pl. szándékos rongálások stb) és akkor lehet, hogy ők fognak rosszul kijönni ebből az egészből. Mellesleg, meg is érdemlik.
|
|
|
Redondo |
Válasz | 2007. szeptember 30. 18:55 | Sorszám: 1 |
Szombaton egy buliba mentünk Szentendrére.Újpest-Központból indultunk és mivel nem voltunk már "szomjasak",ezért maradt a BKV.21.30 körük jött a metró,majd várakozás az 1-es villamosra legalább 20 percet,utána a HÉV-re mivel 2 békásmegyeri után jött egy szentendrei....a lényeg,hogy másfél óra alatt értünk ki...ez aztán a tömegközlekedés!!!!!!!! És még ritkítani akarják....
|
|
Cyti |
Válasz | 2007. szeptember 30. 18:11 | Sorszám: 0 |
A BKV a kintlévőségeit behajtásra kiadta. A behajtó választja meg a módszereit. Lesz itt hadelhad.
|
|
|