Gyurcsány, 2004 dec A kormányzat nem kevesebb, mint 43,5 millió forintot szánt a kommunikációjához kapcsolódó kutatások kidolgozására az év első felében. Az összegen két amerikai cég, a Greenberg Quinlan Rosner Research Inc. és a Greenberg Carville Shrum Management Ltd. (GCS) osztozott, előbbi a stratégiai, utóbbi a metodológiai kutatásokban jeleskedett. A GCS magyarországi munkáját a cég vezérigazgatója, Tal Silberstein irányítja, aki Ehud Barak egykori izraeli miniszterelnök kampányfőnöke is volt, a másik céget pedig Jeremy Rosner képviseli. Mint arról beszámoltunk, a két vállalkozás nem csupán kommunikációs kutatásokat végzett közpénzből, hanem a Medgyessy-kormányt ötletekkel is ellátta, amelyeket azonban az MSZP-frakció is fölhasznált a napi politikai csatározásokhoz. ) http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=31933
|