Teljesen felmenteni nem állt szándékomban, de a szélhámos gazemberek helyett az áldozatot kiáltani ki főbűnösnek teljesen igazságtalan és rosszindulatú dolog. Az sem igaz, hogy minden hatalomnak érdeke a tömeg hülyítése, mert szerencsére nem minden hatalom él maffiamódszerekkel, átveresekkel és hülyítéssel, csak az olyan hatalom, amelyik aljasságra építi a hatalmát, és amelyikben a nihillista és erkölcsnélküli aljanépség kerülhet felszínre. A tömeg pedig a saját érdekeit egy demokráciában a választások útján tudja csak érvényesíteni a választott politikusok által, akiket azért választ meg, hogy teljes munkaidejükben azzal foglalkozzanak, amivel megbízzák őket, mert az embereknek, akik termelnek és dolgoznak, más a szakmájuk és ezért nem merülhetnek bele olyan mélyen a közügyek követésébe és a politizálásába. Nem mondtam olyat, hogy az emberek bízzanak és higgyenek a hatalomban úgy nagy általánosságban, hiszen tudjuk, hogy ilyen hazug és csaló hatalom is létezhet, nem beszélve arról a médiahatalomról, amelyik a hazugságokkal és a folyamatos agymosással az ilyeneknek biztosítják a hatalmat, mert a maffia többet fizet. De szerencsére a hatalmak sem egyformák, ahogy az emberek sem, ezért nem minden politikus hazug és bűnöző, és nem minden hatalom él aljas módszerekkel, tehát pl a Fidesz idején személy szerint én jobban hittem a hatalomnak, mint ma. Nem mondom, hogy mindent elhittem, de egy Vargának vagy Mikolának akkor jobban elhittem a szavait, mint ennek a gyülevész és rosszarcú bolslib bandának. A másik, hogy én a médiáról beszéltem, hiszen valahol ott dőlnek el a dolgok, ők "közvetítik" a politikusok szövegeit olyan érzelmi és egyéb ráhatásokkal, amelyekkel az embereket könnyen lehet befolyásolni. Nem véletlen, hogy a média körül hatalmas pénzek összpontosulnak, hogy egy órás idétlenkedésért milliókat lehet kaszálni, hiszen egy idétlenkedős műsorba, ahol látszólag csak a saját tökéletesen érdektelen hülyeségeikről csacsognak a médiamajmok, még egy olyan gagyi műsorba is be lehet csempészni az érzelmi hangolást, agymosást és politikát. És ez így van Amerikától Európán át mindenütt a világon, ugyanis az emberek átlagosan több mint napi 4 órát bámulják a tévét, így az adott méidaarány érvényesül a szavazáskor is, ahogy a vásárlások tekintetében a médiákban leadott reklámok hatása is keményen jelentkezik az objektív valóságban is, mert a reklámhazugságoknak sem tudnak az emberek ellenállni. Tanultam márketingen, hogy átlagosan minden 7. reklámot akció - azaz vásárlás - követ, legyen bármilyen vacakról és szélhámosságról szó. A márketing - a csalás tudománya - érvényesül a politikában is. Ez a szép, új világ.tévéznek.
|