Téma: The Shark II. Bodnár Zoltán György
|
iszalag |
Válasz | 2005. december 12. 06:28 | Sorszám: 24 |
róla van szó
|
|
|
iszalag |
Válasz | 2005. december 12. 06:25 | Sorszám: 23 |
Bodnár a MALÉV élén (is??) 2005 elejétől 2006 májusig A közgyűlés értékelése szerint Sándor László irányítása alatt a nemzeti légitársaság jelentősen csökkenteni tudta veszteségeit, azonban a kitűzött célt, a nullszaldós gazdálkodást nem sikerült megvalósítania. Az elnök-vezérigazgató minden külön juttatás és végkielégítés nélkül távozik, vezetői tapasztalatával még további két hónapig segíti a Malévot, lebonyolítja az átadás-átvételt, az átmenet zökkenőmentességének biztosítása érdekében. A közgyűlés pozíciójából visszahívta Polgár Miklós és Nagy Kálmán igazgatósági tagokat.
A Malév részvényesei megválasztották az igazgatóság tagjává Bodnár Zoltánt, Galla Gábort, Dr.Gönci Jánost, Haris Györgyöt, Hónig Pétert, Krauth Pétert és Pál Lászlót. Az igazgatóság új tagjainak megbízatása a többi igazgatósági taggal megegyező időtartamig, azaz 2006. május 5-ig szól. A rendkívüli közgyűlés megválasztotta az új vezérigazgatót is Dr.Gönci János személyében. http://64.233.183.104/search?q=cache:qIaOiJ-0ayYJ:www.malev.hu/BP/HUN/I_NEWS/2005-0211-1343-20NBYD.asp+MAL%C3%89V+Rt+vez%C3%A9rigazgat%C3%B3&hl=hu
|
|
|
iszalag |
Válasz | 2005. november 03. 18:13 | Sorszám: 21 |
Az Eximbanknak új lehetőségeket, konstrukciókat kell keresnie a magyarországi kivitel támogatására InfoRádió - 12:21 (0p38mp) - 2005. október 20 http://www.eximbank.hu/Internet/Hirek.asp Torda Júlia (műsorvezető): - A Magyar Export-Import Bank Rt.-nek új lehetőségeket, konstrukciókat kell keresnie a magyarországi kivitel támogatására, mivel az uniós csatlakozás miatt egyes korábbi állami támogatású export hitel konstrukciókra már nincs lehetőség - mondta a bank vezérigazgatója. Bodnár Zoltán szerint a nemzetközi környezet nem mondható jónak, mert a világkereskedelemben egyre szigorúbb szabályokkal akarják korlátozni a más államok által adott állami támogatott export hiteleket. Viszont új lehetőségként merülhet fel a segélyhitelek népszerűsítése, vagy az úgynevezett tendergarancia
|
|
|
|
iszalag |
Válasz | 2005. október 10. 11:56 | Sorszám: 19 |
a cápa most a MALÉV élén... korábbi postjait megtartotta??
|
|
|
iszalag |
Válasz | 2004. december 16. 10:27 | Sorszám: 18 |
ez a cápa is megy a levesbe??? Vezércsere és finanszírozási zsákutca a sztrádaépítésben Bodnár Zoltán békével távozhat a Nemzeti Autópálya Rt. és az Állami Autópálya-kezelő Rt. éléről. A sztrádafinanszírozás Medgyessy-féle konstrukciója megbukott; ideje beismerni, hogy Simicska okosabb volt. Elbúcsúztatják a Nemzeti Autópálya Rt. dolgozói Bodnár Zoltán elnök-vezérigazgatót. Bodnár egyébként az Állami Autópálya-kezelő Rt. elnöke is. http://www.gondola.hu/cikk.php?szal=39611
|
|
iszalag |
Válasz | 2004. december 16. 10:25 | Sorszám: 17 |
azt hiszem arról a Bodnárról van szó, aki Dobrev Klára munkatársa volt az ELTEn..
|
|
|
Ramesse |
Válasz | 2004. augusztus 15. 14:38 | Sorszám: 16 |
Fortissimo Bodnár Zoltán életrajzával valami nem stimmel, vagy nem azt másoltad ki, vagy nem erről az emberről van szó. Én Bodnárt többször meglátogattam a Magyar Nemzeti Bankban, mint nem valami fő nemtudom mit, mert én úgy ismertem meg, mint nőgyógyász szülész testvérével Bodnár Bélával a magyar és a nemzetközi lombikbébi , mesterséges megtermékenyítések és béranyaságok variációinak és jogszabályainak kiváló ismerőjét. Erről meg is jelent egy általa és a testvére álatl írt könyvecske, amit a humán reprodukciókért felelős töketlenek sajnos nem forgattak eleget.Azért létezhet egy Terry Black féle igény például, és azért nincs törvényileg szabályozva nálunk, ki hívatott gyermeket nemzeni és kihordani,a hagyományos " gyakorlaton" kívül.
|
|
|
Mercurius |
Válasz | 2004. augusztus 14. 22:34 | Sorszám: 15 |
Egyik, nem kifejezetten Fidesz barát vállakozó ismerősöm,azt mondta erre, hogy ezek a fajta építkezési vállalkozások a Monarchiára visszanyúló időkig a korrupcióra épültek. Itt minden alvállakozó tejel a felette levőnek. Nem tudom feltünt-e, de az egyetlen korrupció,amit Keller az autópálya építés kapcsán kibányászott, arról szólt,hogy egy magáncég megvesztegetett egy másik magán céget. Ezen a fidesz sem tudott változtatni az ismerősöm szerint. Viszont szoclib kormányzattal szemben, magyar fővállalkozót bízott meg. Ez sem kért kisebb sápot, mint az osztrákok, de a pénz legalább nem ment ki az országból.
|
|
|
vargesztes |
Válasz | 2004. augusztus 14. 22:21 | Sorszám: 14 |
Csak annyit mondanék,B.Z.és K.A.igen szoros,jó üzleti kapcsolatban volt.Mint ahogy Nagy Elekkel is a Vegyépszer tulajdonosával.
|
|
|
suppi |
Válasz | 2004. augusztus 14. 10:30 | Sorszám: 13 |
A Nemzeti Autópálya Rt. elnökével is találkozott az exbróker 2004. augusztus 14. 7:01 Magyar Nemzet Nincs mondanivalóm – ezekkel a szavakkal reagált Bodnár Zoltán, a Nemzeti Autópálya Rt. elnök-vezérigazgatója a lap azon kérdésére, hogy miről beszélt Kulcsár Attilával azokon a hosszúra nyúlt találkozókon, amelyekre a Marriott Szálloda halljában került sor 2003 júniusában, közvetlenül a brókerügy kirobbanása előtt.
A Magyar Nemzet értesülései szerint Bodnár Zoltán, a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. elnök-vezérigazgatója, az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Rt. igazgatóságának elnöke több alkalommal hosszabb megbeszélést folytatott a budapesti Marriott Szálloda halljában a brókerbotrány kapcsán jelenleg sikkasztással gyanúsított Kulcsár Attilával. Az egyeztetésnek számos szemtanúja lehetett, hiszen a találkozók „leplezetlenül”, mindenki szeme láttára történtek. A szálloda hallját számos nagyvállalkozó, bankár veszi igénybe üzleti ügyeinek lebonyolítására. A történet pikantériája, hogy Csillag István gazdasági és közlekedési miniszter tavaly szeptember 4-én vizsgálóbiztossá nevezte ki Bodnár Zoltánt, méghozzá azzal a feladattal, hogy „feltárja, milyen öszszefüggés van az előző kormányzati ciklusban közbeszerzés nélkül folyt autópálya-építések, az ezt végző cégek és a K&H-bankcsoportnál történt bűncselekmények gyanújára okot adó ügyletek között”. A Bodnár–Kulcsár-találkozók új megvilágításba helyezhetik a sztrádapénzek felhasználásával a K&H Equities által lebonyolított kétes tranzakciókat. Az autópályacégek vezetőjének korábban a bankbotrányt vizsgáló bizottság előtt is be kellett volna számolnia az NA Rt. és az ÁAK gazdálkodásáról, illetve a két társaság között köttetett, 16 milliárd forintos szerződés körülményeiről, ám erre a testület egyedi hangulatú ülésén nem került sor. Bodnár Zoltán később tartott sajtótájékoztatón azonban beszámolt az ügy hátteréről, miszerint Bitvai Miklós, az ÁAK volt vezérigazgatója egy személyben dönthetett a szabad pénzeszközök befektetéséről. A szakember álláspontját az ÁAK igazgatóságának tájékoztatására alapozta (amelynek ő az elnöke): a befektetett milliárdok sorsáról nem tudott semmit a vezető testület, leszámítva Bitvait és a főkönyvelőt. Bodnárral gyakorlatilag egyetértett az NA Rt. igazgatósága is (ennek Bodnár is tagja), amely leszögezte: az ÁAK-val 2002 decemberében megkötött szerződések végrehajtásának ellenőrzésében a tőle elvárható gondossággal járt el. Mint ismeretes, két évvel ezelőtt, 2002 decemberében az NA Rt. finanszírozási szerződést kötött az ÁAK-val (ezt később módosították is), amelynek folyományaként összesen 16 milliárd forintot utaltak át (karácsony és szilveszter között is folyt a munka) a kezelőnek földterület-vásárlásra és az autópályák informatikai fejlesztésére. Többeknek az is feltűnt, hogy éppen ebben a hónapban, pontosabban december 27-én jelent meg az a kormányrendelet, amely lehetővé teszi a brókercégek ügyfeleinek, hogy a számláikon lévő pénzeket bármilyen számlára továbbutaltassák. (Korábban a pénzmosás megelőzése miatt szigorúbb szabályozás volt érvényben, az ügyfél csak saját bankszámlájára utalhatott.) A gyanú szerint az itt „megindult” közpénzekből négymilliárd forint végül off-shore cégek, valamint Kulcsár Attila és társai segítségével köddé vált.
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 24. 14:34 | Sorszám: 12 |
egy jó pixelesztergályos bedolgozhatná ezt a cápaábrázatot egy cápa testbe..
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 24. 14:32 | Sorszám: 11 |
másik Cápaság.. MP ex-munkatársa Bodnár..és társasága.. a pártállami időkben:Medgyessy Péter 1977 PM Nemzetközi Pénzügyek Fõoszt, oszt vez h 1977 PM MSZMP III sz. Alapszerv.párttitkár http://gondola.hu/nagykep.php?oid=764428&ct=image/gif&szal=11944 1985- PM pénzügyminiszterhelyettes, 1986-87- PM pénzügyminiszter http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/tubi/irasok/tudta-eon2.htm 1988-1990 miniszterelnök-helyettes 1987-1989 .MSZMP KB tag 1989-1994 Paribas Bank Rt. elnök-vezérigazg Farkas István 1973-84 PM <b>elõadó</b> majd osztályvezető 1985-?? 1988-89 társadalombizt. reform kormánybiztos 1989-90 PM pénzügyminiszter-helyettes Farkas 1990 előtt állampárti pénzügyminiszter- helyettes volt, de a Horn-éra kezdetén is visszatért a közéletbe - bankprivatizációs kormánybiztosként. http://www.hetivalasz.hu/cikk.php? Eddigi pályafutása során részt vett egyebek mellett a magyarországi befektetési bankok létrehozásában, a kétszintű bankrendszer kialakításában.A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete elődje az ÁPTF (Állami Pénz- és Tőkepiaci Felügyelet), illetve az OBA (Országos Betétbiztosítási Alap) megbízásából foglalkozott bankok, befektetési szolgáltatók ellenőrzésével. 1973-tól 84-ig a Pénzügyminisztériumban (PM) dolgozott, először előadóként, majd osztályvezetőként. 1989 és ´90 között pénzügyminiszter-helyettes volt, ekkor az adótörvények előkészítését felügyelte. ´88-´89-ben a társadalombiztosítási reform kormánybiztosa volt. 1994-95-ben pedig a PM főcsoportfőnöke, bankprivatizációs kormánybiztos, illetve az Állami Vagyonkezelő Rt. (az ÁPV Rt. elődje) elnöke volt.
Dr Bodnár Zoltán György http://www.internetkonferencia.hu/eloadok/bodnarcv.htm 2002 júl ÁAK igazgatósági tag majd http://gondola.hu/cikk.php?szal=11622 2003 márc NA Rt. elnök-vezérig is 2002 júl–Konzumbank -Keresk Bank Rt igazg tag http://www.konzumbank.hu/vezetok.php 1983-1984 PM <b>elõadó</b> Tanácsi Pénzügyek Fõoszt. 1985-1989 PM <b>elõadó</b> Nemzetközi Pénzügyek Fõoszt. 1989 02-1989 10. szakértõ MSZMP KB alkalmazásában
Simóka Kálmánné 1975-1985 PM tölt be különböző vezető posztokat Bartha Ferenc IEB elnök 1965 Közgazdász diplomámat, és a Magyar Tudományos Akadémia Gazdasági Intézetében volt az első munkahelye („megszereztem a doktorátust, melyre Franciaországban készültem fel egy ösztöndíj segítségével, és ott írtam meg disszertációmat”.) pénzügyi vonalon, Fr.o??? Ügynök??? 1971-1980 Külkereskedelmi Minisztérium pénzügyi főosztályvezető, 1980- ? Minisztertanácsban a nemzetközi gazdasági kapcsolatok vezetője. 1988-1990Magyar Nemzeti Bank elnök Bodnárt akarták a PSZÁF élére, kormányváltás óta.. Most eggyel feljebb: Bodnár egykori PMbeli főnökét???, MP akkori beosztottját Medgyessy Péter 1973- Nemzetközi Állami Pénzügyi Int igazg. tag 1977- PM Nemzetközi Pénzügyek Főoszt, oszt vez h 1977- PM MSZMP III sz. Alapszerv.párttitkár http://gondola.hu/nagykep.php?oid=764428&ct=image/gif&szal=11944 1986-87 PM pénzügyminiszter http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/tubi/irasok/tudta-eon2.htm 1988-1990 miniszterelnök-helyettes 1987-1989 MSZMP KB tag 1989-1994 Paribas Bank Rt. elnök-vezérigazg
Farkas István 1973-84 PM előadó majd oszt.vez. 1989-90 PMpénzügymin.-h. 1988-89 társadalombizt. reform kormánybiztos Dr Bodnár Zoltán György http://www.internetkonferencia.hu/eloadok/bodnarcv.htm 2002 júl ÁAK igazgatósági tag http://gondola.hu/cikk.php?szal=11622 majd 2003 márc NA Rt. elnök-vezérig is 2002 júl–Konzumbank -Keresk Bank Rt igazg tag http://www.konzumbank.hu/vezetok.php 1983-1984 PM előadó Tanácsi Pénzügyek Főoszt. 1985-1989 PM előadó Nemzetközi Pénzügyek Főoszt. 1989 02-1989 10. szakértő MSZMP KB alkalmazásában
|
|
|
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:36 | Sorszám: 7 |
Azt is tudni kell, hogy Bodnár Zoltán ma az egyik legjobban képzett pénzügyi jogász Magyarországon, aki az ELTE-n tanítja is a pénzügyi jogot… Az utca emberének a következőket kell(ene) elhinnie erről a történetről: 1. Az állami vezetés nem tudatosan szervezte úgy, hogy a 2002. júliusi, most elmarasztalt meghívásos pályázaton négy projektet hirdetett meg, négy meghívottnak. 2. Az állami vezetés nem tudatosan szervezte úgy, hogy az előbbi döntés törlése után a négy projektet három csomaggá alakította át, és utána olyan korlátozással írta ki a pályázatot, hogy az előbbi négy nyertes, konzorciumban, osztozhasson az immár három projekten. 3. Az állami vezetés nem volt tisztában a Betonút Rt. és az ÁAK közötti pénzügyi manőverekkel, belekombinálva Kulcsár Attilát. 4. Az állami vezetés nem befolyásolta a Gazdasági Versenyhivatalt, hogy az ne merészelje eltiltani öt évre a most megbüntetett cégeket. 5. Bodnár Zoltán jó célra használja fel a kétségtelenül kimagasló színvonalú jogi szaktudását. 6. Az állami vezetés nem ellenőrzi, illetve utasítja informálisan Bodnár Zoltánt. Ja, és még azt is el kell hinnünk, hogy ez a kormány nem erkölcsi hulla. http://gondola.hu/cikk.php?szal=37149
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:34 | Sorszám: 6 |
Mit tehetnénk ehhez még hozzá? Sajnos muszáj a gondola hagyományos hangnemét túllépve, keményen fogalmaznunk: Az EU-ban egy ilyen fiaskó után az elmarasztalt cégeket öt évre ki kell zárni minden pályázatból. Az EU-ban az érintett állami tulajdonú cég vezetője örülhet, ha csupán kirúgják, ez volna a legkevesebb. Ráadásul Bodnár Zoltán, a Nemzeti Autópálya Rt. elnök-vezérigazgatója, egy személyben az Állami Autópálya-kezelő t. elnöke még tisztázatlan szerepet játszott a Betonút Rt. kontra ÁAK Rt. ügyben (4,2 milliárd forint zárolása), továbbá az sem tisztázott, mennyiben volt informálva arról, hogy az ÁAK Rt. összesen 13 milliárd forintot utalt Kulcsár Attila „brókerhez”, „befektetésre http://gondola.hu/cikk.php?szal=37149
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:34 | Sorszám: 5 |
Ez a legnagyobb összegű bírság, amelyet a Gazdasági Versenyhivatal valaha kiszabott – mondta Horváth Anita, a GVH sajtófőnöke. Ennyi a hír, röviden. Lássuk, mit tett hozzá ehhez a Népszabadság: Ha a kartellvád igaz, ez azt jelenti, hogy a nyílt pályázat 2002 végén szemfényvesztés volt, és egyben azt is, hogy az ország legnagyobb értékű beruházásai az indokoltnál több közpénzt emésztenek fel. Hogy mennyivel többet? Ezt továbbra is csak találgatni lehet. A mélyépítéshez értő, valamelyest is függetlennek tekinthető szakemberek szerint a vállalkozói árak az elmúlt öt évben irreálisan megemelkedtek, ami döntően az Orbán-kormány sztrádaépítési módszereinek - a kivitelező önkényes kijelölésének, a verseny teljes hiányának – tulajdonítható. (… Egyes becslések szerint a Medgyessy-kormány által eddig meghirdetett közbeszerzéseken legalább százmilliárd forintot veszítettek az adófizetők. Míg a kivitelezők a szokásos 5 százalékos haszonnal szemben legalább 25 százalékos nyereségre tehettek szert. A most érintett kartell esetében ez a számok nyelvén azt jelenti, hogy a most kifizetett büntetés töredéke annak az összegnek, amit az érintett társaságok kerestek a beruházásokon. Az igazi kérdés, alkalmazza-e az állam velük szemben azt a szankciót, amelyre lehetősége van, vagyis kizárja-e őket a következő évek tendereiből. Ha igen, az már komoly érvágás lehetne az elmúlt években megzsírosodott társaságoknak. Kérdés, a cégekkel eddig bőkezűen bánó állam most szigorú lesz-e. A Népszabadság rámutat még egy cég, pontosabban egy vezető különös szerepére az ügyben: A közbeszerzések történetének addigi legnagyobb pályázatait írták ki 2002 végén az M7-es és az M3-as új szakaszainak építésére. Ahogy Keller László még ellenzéki képviselőként borítékolta egy, az Orbán-kormány idején meghirdetett útépítési pályázaton a Vegyépszer győzelmét, úgy jósolta meg előre a szakma a 2002 őszén kiírt tender leendő nyerteseit, és igaza lett. A nyílt közbeszerzésen minden induló nyert, az előre megjósolt sorrendben. Gyakorlatilag megismétlődött az alig fél évvel korábban botrányba fulladt, így félbehagyott meghívásos tender eredménye. Egyvalami változott lényegesen: az ár, amely néhány hónap alatt csaknem húsz százalékkal magasabb lett, az indoklás szerint a beruházás "műszaki tartalmának változása miatt". Figyelemre méltó ugyanakkor, hogy ezt a magyarázatot nem a már akkor kartellel vádolt társaságok, hanem az adófizetők pénzéből gazdálkodó, a beruházást megrendelő Nemzeti Autópálya Rt. elnök-vezérigazgatója, Bodnár Zoltán adta. Megalapozatlannak nevezve a kivitelezőket ért vádakat. Az NA Rt. később újabb óriás közbeszerzést rendezett, újabb autópálya-fejlesztésekre, a múlt év végén. Akkor már végéhez közeledett a GVH vizsgálata, és nemzetközi pályázatok bizonyították: nemzetközi versenyben lényegesen kevesebb állami forintból épül egy kilométer autópálya. A közbeszerzésen ezért külföldi cégek is lehetőséget kaptak a részvételre. Később gyakorlatilag mindannyian kiestek a rostán. Kivételt csak olyan anyavállalatok jelentettek, amelyeknek leánycégei régóta tagjai a hazai "elitklubnak". Az NA Rt. vezetőjét eddig egyetlen esetben sem marasztalta el a társaságot felügyelő gazdasági miniszter, erre még akkor sem került sor, amikor a szintén az elnök-vezérigazgató felügyeletére bízott Állami Autópálya Rt. - Bodnár Zoltán ennél a cégnél elnöki tisztet töltött és tölt be ma is - belekeveredett a K&H-botrányba. Kérdés, hogyan ítéli meg Csillag István az általa felügyelt NA Rt. első emberének akkori nyilatkozatait, amelyekben többször állította: a majd 130 milliárdos beruházás kivitelezőit tiszta versenyben választották ki 2002 decemberében. http://gondola.hu/cikk.php?szal=37149
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:32 | Sorszám: 4 |
Bodnár is felelős (sőt!!!) Sztrádabírság A Medgyessy-kormány újabb erkölcsi bukása – gondola kommentár Összesen 7 milliárd 43 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa a kartellgyanú miatt indított versenyfelügyeleti eljárás csütörtöki tárgyalásán a Betonút Rt.-nek, a Strabagnak, a Hídépítő Rt.-nek, az Egut Rt.-nek és Debmut Rt.-nek. http://gondola.hu/cikk.php?szal=37149
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:27 | Sorszám: 3 |
DR BODNÁR ZOLTÁN GYÖRGY An: Gonda Ilona Személyi és családi állapotra vonatkozó adatok: Születési idõ, hely: l958. december 20. Salgótarján Felesége: Bodnár Emese (szül. Mucsi Emese) Gyermekei: Zsófia Júlia (l988. 04. 14.) Kevin Kolos (l991. 11. 07.) Robin Kadosa (l996. 02. 14. Képzettsége: l987. az állam- és jogtudományok kandidátusa l983. állam- és jogtudományi doktor Eötvös Lóránd Tudományegyetem (Budapest) Nyelvtudás: angol, orosz valóban??? Munkahelyek: Fõállások: 2003 márc Nemzeti Autópálya Rt elnök-vezérigazgató Az NA Rt. igazgatóságának korábbi elnöke, László András, aki a Forgács és Kiss Ügyvédi Iroda tagja, február 20-án mondott le posztjáról. www.origo.hu 2002 júl ÁAK igazgatósági tag http://gondola.hu/cikk.php?szal=11622 2002 júl –jelenleg is Konzumbank -Kereskedelmi Bank Rt igazgatósági tag http://216.239.51.104/search?q=cache:YfRDj0sXRYYJ:www.konzumbank.hu/vezetok.php+Bodn%C3%A1r+Zolt%C3%A1n&hl=hu&lr=lang_hu&ie=UTF-8 1998. 09- jelenleg is ? vezérigazgató h. CIB Ltd. (Budapest) 1995. 09.-1998. 09. Magyar Nemzeti Bank alelnök, l995. 04.-1995. 09. Magyar Nemzeti Bank ügyvezetõ ig 1993. 08.-1995. 04. CIB Ltd. Bp ügyvezetõ ig, jogi ig 1991. 10.-1993. 07. MNB ügyvezetõ ig, elnöki tanácsadó 1991. 01.-1991. 09. MNB fõosztályvez.-h, Tõkepiaci Fõoszt 1989. 11.-1990. 12. ELTE ÁJK Pénzügyi Jogi Tanszék egyet docens 1989. 02.-1989. 10. szakértõ az MSZMP KB alkalmazásában 1988. - 1989. 02. ELTE ÁJK Pénzügyi Jogi Tanszék, egyetemi adj, 1984. - 1988. ELTE ÁJK Pénzügyi Jogi Tanszék egyetemi tanársegéd, 1983. - 1984. ELTE ÁJK Pénzügyi Jogi Tanszék tanszéki elõadó, Másodállások: 1993-tól óradó, Pénzügyi Tanszék Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem 1993-tól jegyetemi docens (ELTE ÁJK Pénzügyi Jogi Tanszék) Itt: DOBREV Klára Gyurcsányné munkatársa 1989. -1990. osztályvezetõ-h az MNB Tõkepiaci Fõosztályán 1985. -1989. elõadó a PM Nemzetközi Pénzügyek Fõoszt. 1983. - 1984. elõadó a PM Tanácsi Pénzügyek Fõoszt. Egyéb szakmai tevékenység: 1997. - 1998. EBRD alkormányzó 1997. - 1998. Világbank alkormányzó 1997-tõl Befektetõvédelmi Alap Igazgatóságának tagja 1996-tól GIRO Elszámolásforgalmi Rt. Igazg. Elnöke 1995-tõl Budapesti Értéktõzsde Tanácsának tagja 1995-tõl Société Universitaire Europeéne de Recherches Financiéres (Amsterdam) tagja 1993-tól International Institute of Public Finance (Saarbrücken) tagja 1991-tõl Igazságügyi Minisztérium Jogi Szakvizsga Bizottság tagja http://www.internetkonferencia.hu/eloadok/bodnarcv.html valamikor régen.. talán már nem is olvasnható
|
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:25 | Sorszám: 2 |
http://www.pszaf.hu/hatarozatok/200207/20020712/I-1855-2002.htm a Konzumbank-Kereskedelmi Bank Rt.-ben: 2002 júl Gaál Gyula Imre (a.n.: Tapodi Mária) az Igazgatóság elnökévé, Katona István (a.n.: Rózsavölgyi Mária) Dr. Arató Krisztina (a.n.: Majorosi Eleonóra) igazgatósági taggá és egyben ügyvezetővé, Lex Zoltán (a.n.: Piros Gizella) Dr. Bodnár Zoltán (a.n.: Gonda Ilona) Dr. Gábor Péter (a.n.: Berliner Magdolna) igazgatósági taggá és Orosz Sándor (a.n.: Kiss Margit) felügyelő bizottsági taggá kinevezését. Dr. Bodnár Zoltán - vezérigazgató-helyettes 1999-2000 CIB Bank Rt. http://216.239.51.104/search?q=cache:_IZ5iJZh__kJ:www.internetkonferencia.hu/ebusiness.html+Bodn%C3%A1r+Zolt%C3%A1n+igazgat%C3%B3&hl=hu&lr=lang_hu&ie=UTF-8&inlang=pl
Dr Bodnár Zoltán György ÁAK igazg., és NA Rt. elnök-vezérig http://www.jobbik.net/hirek/bestofuvegzseb.htm Gazprom törvénytelen felvásárlási akcióban is részes a PPlast törvénytelen felvásárlási akcióban is részes 1989. 02.-1989. 10. szakértõ az MSZMP KB alkalmazásában 1985-1989. elõadó a PM Nemzetközi Pénzügyek Fõoszt. 1983- 1984. elõadó a PM Tanácsi Pénzügyek Fõoszt. ekkor Medgyessy is a PM-ben: először PM min h, majd min: 1982-ben pénzügyminiszter-helyettessé, 1987-ben pénzügyminiszterré nevezték ki. 1988-1990 a Németh Miklós vezette rendszerváltó kormány gazdasági ügyekkel megbízott miniszterelnökh-ehelyettese vajon ő is be volt szervezve??? Medgyessy 1978-tól, 5évig (vagy tovább??) Bodnár 2003 -tól a NA Rt élén: A Nemzeti Autópálya (NA) Rt. igazgatósága csütörtöki ülésén Bodnár Zoltán vezérigazgatót a társaság igazgatóságának elnökévé választotta . A jövőben Bodnár Zoltán elnök-vezérigazgatóként tevékenykedik a cégnél. Az NA Rt. igazgatóságának korábbi elnöke, László András, aki a Forgács és Kiss Ügyvédi Iroda tagja, február 20-án mondott le posztjáról. www.origo.hu 2003 március
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:23 | Sorszám: 1 |
Csillag István gazdasági és közlekedési miniszter Tímár Józsefet nevezte ki az Állami Autópálya Kezelő Rt. (ÁAK) vezérigazgatójává pénteken. Ezt Bodnár Zoltán, az ÁAK igazgatóságának elnöke közölte sajtótájékoztatón Budapesten. Hozzátette: az ÁAK új vezérigazgatója eddig a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium felügyelete alá tartozó Állami Közúti Műszaki és Információs (ÁKMI) Kht. igazgatója volt. http://www.ma.hu/page/cikk/aa/0/46509/1
|
|
Fortissimo |
Válasz | 2004. július 23. 21:21 | Sorszám: 0 |
nem is tudom, ki a nagyobb cápa?? Demszky v Bodnár???
|
|
|