Téma: A Holokauszt lényege
|
Lehel |
Válasz | 2012. augusztus 12. 23:39 | Sorszám: 713 |
Szerintem minden jószándékú, hasznos munkát végző, vagy abban szocializálódott ember számára gyomorforgató nem csak a szóhasználat, hanem az is, hogy naplopó léttükre még ezek akarják kioktatni azokat, akik nélkül éhen halnának. Jön még a kutyára dér, a felforgatókra is szűk esztendő...szerintem már érik
|
|
|
kritikus |
Válasz | 2012. augusztus 12. 22:06 | Sorszám: 712 |
nos, még nem heverted ki a Karinthy-bakit? ez már egy életre szól? mi köze a holokauszthoz? miért nem elég a vándordíj? most a lógós jön? vagy netalántán a fekete-fehér? miért nem jut eszedbe semmi a holokausztról?
|
|
Gyöngy |
Válasz | 2012. augusztus 12. 21:31 | Sorszám: 711 |
Igen, főleg a tieid .
|
|
|
Gyöngy |
Válasz | 2012. augusztus 12. 21:31 | Sorszám: 710 |
Mijaza "szociálpatizmus"? Azt látom, hogy az ismeretszerzéssel neked már sikerült szakítanod, az empátiával nemkülönben, de ettől még megmagyarázhatnád (már ha tudod, mit értettél rajta, amikor leírtad .
|
|
|
kritikus |
Válasz | 2012. augusztus 12. 21:03 | Sorszám: 709 |
népírtás előtte is volt, utána is. sőt van is. számomra döbbenetes az a sivárság, szellemi alultápláltság, amit az itteni hozzászólások tükröznek.
|
|
|
huszárló |
Válasz | 2012. augusztus 12. 16:49 | Sorszám: 708 |
Római jog...
|
|
|
Békáscity |
Válasz | 2012. augusztus 12. 16:36 | Sorszám: 707 |
Az anya biztos - ezért a gyerekek az anyjuk nyelvét, vallását, eredetét szokták figyelembe venni (hol olvastam?)
|
|
|
huszárló |
Válasz | 2012. augusztus 12. 15:13 | Sorszám: 706 |
Nem engedik? Mibül lett a Szegedi Csanád és a tesója, te 6ökör? Nem fáj az, ha csak az orrodig látsz el, mint egy házatlan csiga? Mint akit jó kemény kőre fejre ejtett a bába a születése napján, pont olyan vagy már.
|
|
|
Lehel |
Válasz | 2012. augusztus 12. 14:10 | Sorszám: 705 |
A holokauszt nem csak a zsidó nép irtásáról, hanem mások irtásának megalapozásáról is szólt ( miért nem engedtek hitler ajánlatának a nyugatiak, mit is mondott ez ügyben a főfőrabbi az érintetlenek svájcában ?)
|
|
|
Lehel |
Válasz | 2012. augusztus 12. 14:06 | Sorszám: 704 |
Miért az én nézeteimet ? Éltél Te már vidéken, tudod Te milyen nézeteket vallanak a vidéki emberek ? Aki nem a Magyarország szabadsága érdekét, hanem Izraeliták érdekét érvényesíti, az igen, cionista ügynök. Már Radnótit is ezek hurcoltatták el, mert nem volt a leendő IZRAEL számára elég megbízhatóan elkötelezetten sidó, hanem asszimilálódott magyar testvéreivel) Ha a sidó népnek lehet cionista alkotmánya,- van már országa, érvényesítse ott - miért nem lehet a magyaroknak hasonlóan nemzetvédő alkotmánya, ami évezredes hagyományokon nyugszik ? Előbb gondolj bele, mi vezetett Magyarország lerablásához ? A keveredés. A sidó/cionista belső szabályok miért nem engedik a keveredést ?
|
|
|
|
huszárló |
Válasz | 2012. augusztus 12. 12:33 | Sorszám: 702 |
Éhes gyesznyó makkal álmodik alapon működik a holló-kritikuss.
|
|
|
kritikus |
Válasz | 2012. augusztus 12. 12:31 | Sorszám: 701 |
le lógó? ez nem logo a holokauszt csak egy nép írtásáról szól, vagy gondolat írtás is játszik?
|
|
|
huszárló |
Válasz | 2012. augusztus 12. 12:29 | Sorszám: 700 |
Mi van, Olga néne, álmodik a nyomorod? Digózhattál eleget, ma már a kutyának se kellenél, nemhogy egy huszárlónak.
|
|
|
kritikus |
Válasz | 2012. augusztus 12. 12:27 | Sorszám: 699 |
tiéd huszárló lelógó vándordíja.
|
|
|
huszárló |
Válasz | 2012. augusztus 12. 12:11 | Sorszám: 698 |
Minek szólsz bele mások véleményébe, ha az ismeret szerzés, az empátia értelme neked magas, mint nyuszinak a farzseb? Maradj meg a komcsi dumáidnál és jajgass a bölcsődék előtt, mint énekes koldus a búcsúban.
|
|
|
kritikus |
Válasz | 2012. augusztus 12. 11:52 | Sorszám: 697 |
sem a kisebbségi érzéseddel, sem a sematizálásoddal nem tudok mit kezdeni. A holokauszttal is olyanok bírkóznak manapság többnyíre, akik csak hírből ismerik. Nos, az ismeretszerzés, az empátia, a szociálpatizmussal való szakítás néked is segítségedre lehet.
|
|
|
Gyöngy |
Válasz | 2012. augusztus 12. 10:43 | Sorszám: 696 |
Ezt épp te mondod? Röhejes vagy ...
|
|
|
Gyöngy |
Válasz | 2012. augusztus 12. 10:43 | Sorszám: 695 |
Akárcsak az, aki a feje fölött átnézve szól ahhoz, akinek a feje fölött átnézett, ahogy te szoktad .
|
|
|
Nyúl Béla |
Válasz | 2012. augusztus 12. 10:09 | Sorszám: 694 |
Ergó aki nem 100%-ban osztja a nézeteidet, az cionista ügynök, de minimum idegenszívű hazaáruló.
|
|
|
hulot |
Válasz | 2012. augusztus 11. 23:05 | Sorszám: 693 |
Vagy Izsák, vagy Izmáel utódai. Nos....?!
|
|
|
Lehel |
Válasz | 2012. augusztus 11. 22:48 | Sorszám: 692 |
Egyre érdekesebb kérdés, kik is a régi IZRAEL ( nem JUDEA)lakóinak utódai ?
|
|
|
Lehel |
Válasz | 2012. augusztus 11. 22:44 | Sorszám: 691 |
Kedves LLkedő! Itt van egy kis adalék, hogy ne legyen egyszerű a meghódításunk,ha nem ismered, olvasgassad " BÍRÓ LAJOS: A MAGYAR JÉZUS, ÉS IZRAEL "ELVESZETT" TÖRZSEI
Könyvemet kizárólag jóakaratú és szellemi embereknek ajánlom, mert Jézus megmondta: "Ne adjátok a szent dolgokat a kutyáknak, és gyöngyeiteket se szórjátok a sertések elé". .... A legfontosabb kérdés, ami a vallásokat és világnézeteket megkülönbözteti, sőt, két ellentáborra osztja: a gonosz, az ördög eredetéről és a teremtésről vallott felfogásuk. A zsidó vallás egyik leglényegesebb tanítása: az egyetlen Jahvétől származik a rossz is, és ő királyként uralkodik a népén és a Földön: "Mert az Úr [Jahve] felséges, rettenetes; nagy király az egész földön" (Zsolt 47,3.), "Az Úré [Jahvéé] a föld s annak teljessége; a föld kereksége s annak lakosai." (Zsolt 24,1.) - mondják a júdai eredetű zsoltárok. Ezzel ellentétben Jézus elítélte e világ uralkodóját, (Ján.ev 12,31) és azt mondta, hogy rajta nincs hatalma (Ján.ev 14,30). Máté evangéliumában pedig azt olvashatjuk, hogy amikor Jézust megkísértette az ördög, Jézus nem vonta kétségbe, hogy a Sátán e világ uralkodója: "Az ördög magával vitte őt egy rendkívül magas hegyre és megmutatta neki a világ összes királyságát és azok dicsőségét és azt mondta neki: ,Mindezeket neked adom, ha leborulva imádsz engem.' Jézus akkor így válaszolt neki: ,Távozz tőlem, Sátán'." (Máté 4,8-10) Mindebből világosan kiderül, hogy Jézus azt az Urat, akit a zsidók a világ (a föld) királyának tartottak, Sátánnak nevezte és elutasította. János evangéliumában Jézus arra is utal, hogy az ő kivégeztetése az ördög műve lesz: "Nem sokat beszélek már veletek, mert jön a világ fejedelme."(14,30.) Jött a világ ura, jött a vérszomjas emberölő és hazug, hogy meggyilkoltassa a Megváltót, az Atya fiát, aki soha nem ölt, de halottat támasztott fel és csak igazat szólt. Ellenben: "Íme adott az Úr [Jahve] hazug lelket valamennyi prófétád szájába." (1 Kir. 22, 23) Máskor ugyanez az Úr [Jahve] rossz szellemet(!) küldött Saulra, hogy azzal gyötörje (1 Sám 16, 14.). Az ótestamentumi júdaista felfogás szerint tehát az Úr a rossz és hazug szellemek küldője, és a rossznak, a sötétségnek a teremtője is. Bizonyítják ezt Deutero Ezsaiás sorai is: "Ki a világosságot alkotom és a sötétséget teremtem, ki békességet szerzek és gonoszt teremtek; én vagyok az Úr, aki mindezt cselekszem." (45,7.) Megdöbbentő kijelentés, abszolút ellentétes a jézusi tanítással. Jézus azért jött el, hogy megváltson a gonosz hatalmából, hogy az embereket e világból a mennyei Atyához felvigye. Aki ezt nem érti meg és nem fogadja el, az nem lehet keresztény, az nem a jézusi Úton jár. Jézus az Isten országát hirdette, és ezt a világot elvetette a világon uralkodó ördögfejedelemmel együtt. A zsidók odáig mentek, hogy még azt is megtiltották, hogy valaki csak a jóért adjon hálát az imájában! (1) Pedig Isten nem lehet sem a rossz, sem a sötétség, sem a hazugság teremtője, mert ha az lenne, nem lenne Isten, csak egy tudathasadásos őrült. Ha tőle származna a betegség, a bűn, (a gonoszság), akkor hogyan lehetne ezek ellen, hogyan ítélhetné el ezeket? Élesen szemben áll az idézett zsidó és judeo-keresztény "Isten"-felfogással a jézusi igazság: "Ez pedig az az üzenet, amelyet tőle hallottunk, és hirdetünk nektek, hogy az Isten világosság és nincs benne semmi sötétség."(1 Ján. 1,5.) És "minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan felülről, a világosság atyjától száll alá." (Jak. 1,17.) Ellenben Jahve felhőben jelent meg, és a felhő az árnyék és a sötétség szinonimája, a pusztító elemmel kapcsolatos jelkép.(2) A jézusi Atya a szeretet és nem a gyűlölet Istene, aki soha nem ad parancsot ölésre (ellentétben Jahvéval!), aki feltámasztja a halottakat, aki gyógyít (hiszen Jézus azt mondta, hogy ő és az Atya egyek, tehát Jézus gyógyításai, csodatételei, kijelentései egyben az Atyáéi is), aki az örök élet vizét nyújtja: a Világosság jóságos Istene. A jézusi és a zsidó istenképzet ellentétes tehát, és a gnózist kiirtó győztes judeokereszténység olyan vallásvegyüléket hozott létre, ami se nem jézusi, se nem zsidó igazán. Hogyha egy hordó borba egy pohár szennyvizet töltünk, akkor éppúgy szennyvizet kapunk, mint ha egy hordó szennyvízbe öntünk egy pohár bort. A gyalogszedret sem lehet egybeoltani a szőlővel. Ezért a judeokereszténység megalapítói egy második júdási (ördögi) árulást követtek el Jézus ellen, "istenné" emelve a gonoszság és hazugság Teremtőjét, a vérszomjas démont, e világ fejedelmét. A jó és a rossz, az igaz és a hamis, a világos és a sötét összemosása, összekeverése mindig a Gonoszt szolgálja, és a lehető legveszedelmesebb eltévelyedés. A magyar ősvallás (amelynek emléke fennmaradt a Szent László-legendában és megfestve is régi templomaink falain) egyértelműen a sötétség-világosság, a jó és a rossz küzdelmének tanán alapult, és régi szólásainkban, mondatöredékeinkben megmaradt annak az emléke (akárcsak rokonnépeinknél), hogy az anyagi teremtésben nemcsak részt vett a gonosz, de annak főszereplőjévé is vált, és minden rosszat ő bocsátott rá a világra. A gnosztikusok ugyanezt vallották, ezért üldözték öket a zsidóságon belül éppúgy, mint a szubjudaizmussal ötvözött győztes álkereszténységben. Világos, hogy az igazi keresztények a gnosztikus őskeresztények voltak, mint például a szkíta származású Markion, akit Tertullianus, a judeokereszténység egyik legjelentősebb teológusa gyalázatos módon támadott egy hosszú, szofisztikus álokoskodásokkal teli mocskolódó írásában (Markion ellen - Adversus Marcionem). Markion Lukács evangéliumának korai változatát és Pál apostol egyes leveleit fogadta el, minthogy csak ók ismerték az igazi, szellemi evangéliumot. Ez csak részben igaz, mert János apostol evangéliuma, levelei és Jelenései is híven adják vissza Jézus tanítását. Sőt, János még náluk is tekintélyesebb, hiszen szemtanúja volt az eseményeknek, és Jézus szeretett tanítványa volt. Markion szövegkritikai munkásságot is kifejtett, megtisztítva az evangéliumot a zsidózó hamisításoktól. Az Ótestamentumot pedig teljesen elvetette. Lukács kánoni szövegéből kihagyták ezt a részletet, ami az úgynevezett proto-Lukácsban még benne volt: "Tiberius császár uralmának tizenötödik esztendejében, Pontius Pilátus helytartósága idején, Jézus Krisztus lement (az égből?) Kapharneumba, Galilea egyik városába. És a zsinagógában ezt tanította: ,Azt hiszitek-é, hogy azért jöttem, hogy a Törvényt és a Prófétákat beteljesítsem? Azért jöttem, hogy ezeket megszüntessem, s nem hogy beteljesítsem'." (3) Persze, ahogy Markion megállapította, később "a judaizmus védelmezői a szöveget meghamisították, hogy a Törvényt és a Prófétákat testesítse meg." (4) Ugyanez történt Pál leveleinek kanonikus kiadásakor is: betoldásokkal judaista szemlélettel azokat is átdolgozták. De még így is az derül ki a szövegekből, hogy Jézus vallása az igazi Istentől ered, az irgalmas Atyától, amelyből az a következtetés is adódik, hogy a régi Törvény nem Istentől való, hanem a rossz szellemtől, amelynek a gonoszságát tükrözi. Jézus az Atya- Fiú kapcsolatot jelenítette meg, amelynek lényege a szeretet és a rokonság (egység), ellentétben a zsidó Úr (Jahve) vallásával, amelyben az úr-szolga viszony jelenik meg, aminek lényege az egymástól való idegenség és a hatalom. Jézust egyszer azért akarták megölni a zsidók, mert úgymond "az Istent is saját atyjának mondotta, egyenlővé tévén magát Istennel." (Ján. ev. 5,18.) A "Mi Atyánk..."-ban benne van az a kérés, hogy "szabadíts meg a gonosztól." Ha Istentől (az Atyától) származna a gonosz, hogyan lehetne kérni, hogy szabadítson meg tőle? Akkor Istent arra kérnénk, hogy szabadítson meg Istentől. Tehát itt van az alapvető különbségek egyik legfontosabbika a zsidó vallás és az igazi kereszténység között: az előbbi azt vallja, hogy minden teremtett Istentől származik (ill. az Úrtól, Jahvétől), a gonoszság is, a gyilkosságra való felszólítás, a hazug és a rossz szellemek is; míg a keresztény, a valóban jézusi vallás szerint Istenben nincs semmi sötétség, semmi gonoszság, Istentől csak a jó jöhet, az igazság, a gyógyulás, az irgalom, a feltámadás, az üdv, a szeretet." http://www.angelfire.com/realm3/hmult/nepek/mjezus.htm
|
|
|
Lehel |
Válasz | 2012. augusztus 11. 16:22 | Sorszám: 690 |
Nem tudom mi az ok, -lehet, hogy a holokauszt okozta- de szakemberhez kellene fordulnod, mert ilyen gyalázkodó hozzászólást ép lelkű ember aligha követ le folytatólagosan...nem is olvasok itt másoktól hasonló rondaságokat. Nagyon sajnállak
|
|
|
huszárló |
Válasz | 2012. augusztus 11. 11:11 | Sorszám: 689 |
A magad szintjén már a bányászbéka alfele is égig érő fa tetején ül.
|
|
|
|