Gondola főoldal | beállítások | regisztráció | keresés | GYIK | fórum főoldal | moderáció
  előző téma   következő téma
»  gondola Fórum   » Közélet   » EUKK-gittegylet

Ha vissza akarsz térni az előző témához, használd a böngésződ vissza (back) gombját!
   
Fórumunkon a regisztráció szünetel
Téma: EUKK-gittegylet
Fortissimo
  Válasz | 2004. június 01. 12:28 | Sorszám: 40
mit csinál az EUKK????
ha emellett még 280 millió az EU propagandára
nemcsak Dobrev költi a közpénzt..(PEAra)
nemcsak Braun Robi (Leo Brunett) költtötte a közpénzt propagandára..

280 millió forint kormánypropagandára
2004-06-01 11:56

A Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), a Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) és a strukturális alapok gazdaság élénkítő tevékenységének és megfogalmazott programjainak kommunikációjára nettó 280 millió forintot fordít az idén - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

A feladat elvégzését - hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárásban - az Edison Network Kft. nyerte el, a Lowe GGK Kft. és a Team Magyarország Kft. előtt.

A nyertes a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben alvállalkozóként igénybe kívánja venni a Berg Média Budapest Kft-t.

A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást a kiíró azzal indokolta, hogy a beszerzés sürgős megvalósítása a 2004. évi költségvetés ezzel összefüggő bevételi előirányzatainak teljesüléséhez is feltétlenül szükséges volt. Megemlítik azt is: nem láthatták előre, hogy a közbeszerzési törvény végrehajtásához
szükséges rendeleteket időben megjelentetik-e, ezért sem volt lehetőség hirdetménnyel induló eljárásra.
"A jogalkotás késedelméért az ajánlatkérőt nem terhelheti mulasztás, azonban a jogalkotás késedelme miatt a nyílt, meghívásos vagy hirdetménnyel induló tárgyalásos eljárás határidőinek betartása nem volt lehetséges" - fogalmaznak a Közbeszerzési Értesítőben.

A megbízás magába foglalja az NFT 2004. évi kommunikációs stratégiájának meghatározását, a kommunikációs kampány kreatív tervezését és médiatervezését, valamint a kampány kreatív megvalósítását és a reklámidő vásárlását.
A teljes kiadáson belül mintegy 167 millió forintot tesz ki a reklámidő vásárlásra fordítható összeg. Ebből televíziós reklámra 44 millió, rádiósra 12 millió, napilaposra 66 millió, magazinos hirdetésekre 22 millió, közterületi plakátokon megjelenőkre 22 millió forintot köklthetnek, míg a produkciós költségekre mintegy 1,2 millió forintot számolhatnak el.

MTI - fideszfrakcio.hu http://www.fideszfrakcio.hu/index.php?CikkID=24066

Előzmény: 39

Időzóna: CET  

         előző téma   következő téma
Ugrás:

Email a webmesternek | Gondola