Gondola főoldal | beállítások | regisztráció | keresés | GYIK | fórum főoldal | moderáció
  előző téma   következő téma
»  gondola Fórum   » Közélet   » A söpredék. 1919 március 21.

Ha vissza akarsz térni az előző témához, használd a böngésződ vissza (back) gombját!
   
Fórumunkon a regisztráció szünetel
Téma: A söpredék. 1919 március 21.
Apostoll
  Válasz | 2005. április 01. 13:22 | Sorszám: 195
Az ember beleborsózik az olvasás folyamán...
Engedjétek meg, hogy betegyem ide Martin Hohmann német politikus egyik beszédét, amiért mennie kellett.
Gondolom idevág, hiszen a történtek "nemzetközi hátterére világít rá"... A jó anno keletröl jött..

Részletek Martin Hohmann (CDU) kereszténydemokrata politikus 2003. október 3-i beszédéböl...

...meglepödve fogják tudomásul venni, hogy az amerikaiak autókirálya, Henry Ford 1920-ban egy könyvet adott ki a következö címmel: „The International Jew” –A nemzetközi zsidó- A könyvet 500 ezer példányban forgalmazták. Bestseller lett és 16 nyelvre fordították le. A szerzö müvében a zsidókat általános érvényüen „világbolsevikok” jelzövel illette, rányomva a „legtipikusabb zsidó jellemzök pecsétjét vörös Oroszországára”, a bolsevik forradalom tombolásának korában. „Minden mértéket kimerítöen” öket, mint a forradalom szerzöinek nevezi., akik elsösorban Oroszország, Németország és Magyarország tevékenykedtek. Ford könyvében egyfajta lénybeli hasonlatosságot állít fel a zsidóság és kommunizmus ill. bolsevizmus között.

De, hogyan jut el Ford, a számunkra náci „zsidó bolsevista” propagandaként ható tézisekig? Hallgassuk meg ehhez, mit mond a zsidó Felix Teilhaber 1919-ben: „ A szocializmus egy zsidó eszme...Évezeredeken át prédikálták bölcseink a szocializmust”. Tehát, nem mond ki mást, minthogy a kommunizmus és szocializmus bölcsöjét zsidó gondolkodók örizték. Páldaként, Marx mindkétoldali szülöágon rabbi ösöktöl származik. Képe büszkén díszíti egy zsidó kutatónö nappalijának falát, aki ugyancsak nem rejti véka alá meggyözödését ”Én úgy nevelkedtem, hogy egy zsidó embernek feladata a szociális jogokért való harc, neki haladónak és szocialistának kell lennie. A mi hitünk mindig a szocializmus volt”. A kommunizmus korai éveinek írásaiban mindig rálelünk hasonló vallásos utalásokra. Sokan azonosították magukat a bolsevizmusért elkötelezett zsidók közül a „világforradalom vallásos katonái” fogalommal. Hasonlóan remélte Kurt Eisner 1908-ban, hogy „a szocializmus hite” lesz a kivezetö út a „siralomvölgy kétségei”-böl és a „földi sors reménytelenségei”-böl. Leo Rosenberg 1917-ben a proletáriátust, egyenesen mint „világmessiást” dicsöíti.

Felmerül a konkrét kérdés; milyen mértékben képviselte magát a zsidóság a forradalom vezetöi rétegében? A hét fös „Bolsevik Politikai Bizottságban” négy zsidót találunk. Leo Trotckij, Leo Kamenjew, Grigorij Sinovjev és Grigorij Szokolnikov. A három nemzsidó; Lenin, Sztálin, Bubnow. 1917-ben a Forradalmi Központi Bizottság 21 tagja között, 6 a zsidószármazásút találunk, ami 28,6%-ot jelent. A zsidók kétségtelenül magas részvételi aránya a kommunista alapítóatyák soraiban és a forradalmi grémiumokban, semmiféleképpen sem csak a Szovjetúnióra korlátozódik.

Ferdinand Lassalle is zsidó volt, mint Eduard Bernstein és Róza Luxemburg. 1924-ben Németországban a Kommunista Központi Bizottság hat vezetöje között négy zsidót találunk. Ez kétharmados arányt jelent. Bécsben a 127 „Ausztro-Marxista” közül 81, tehát 60% zsidó. Magyarosrzágon a 48 népbiztos között 30 zsidó. Ugyancsak szokatlanul magas az forradalmi szovjet titkosszolgálatban –Cseka- a zsidók aránya. Míg a zsidóság 1934-ben a Szovjetúnió lakosságának csak 2%-át tette ki, addig a Cseka vezetöi között a százalékos arány 39-et mutat.
Zsidónak lenni a Szovjetúnióban, hangsúlyozom, saját nemzetiségnek számított. Az oroszok aránya a Csekában csak 36% volt, míg az ukránoknál 75%-ot tesz ki a zsidó csekisták száma...

Időzóna: CET  

         előző téma   következő téma
Ugrás:

Email a webmesternek | Gondola