Új téma  Új hozzászólás

Gondola főoldal | beállítások | regisztráció | keresés | GYIK | fórum főoldal | moderáció
  előző téma   következő téma
»  gondola Fórum   » Vallás - filozófia   » Jézus feltámadása, Pál találmánya... (23. oldal)

 
A téma oldalai: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34 
 
Fórumunkon a regisztráció szünetel
Téma: Jézus feltámadása, Pál találmánya...
jbatky
  Válasz | 2008. szeptember 27. 18:48 | Sorszám: 284
Természetesen teoretikus felvetés... szeretem a sci-fit, tudod
Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 18:45 | Sorszám: 283
Hú, jbatky!
Ez már igazi, forró!

Gratula! ))))))))

jbatky
  Válasz | 2008. szeptember 27. 18:39 | Sorszám: 282
Mondjuk csukott szemmel meghallgatnám a hangodat
jbatky
  Válasz | 2008. szeptember 27. 18:38 | Sorszám: 281
Nem emlékszem pontosan, de úgy rémlik, a Zóhárban a szimbólumokkal végzett különböző operációk mellett azt is feltüntették, hogy nem egyetlen kiválasztott nép létezik, hanem több is, ám ezeknek a Nagy Egyesítés során különbözőek a funkcióik. Rosszul emlékszem?
Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 18:16 | Sorszám: 280
Nézd csak Senkyke, mit találtam neked!?

Mert hogy a Bakonyról a csárda jutott eszembe, amit a belső díszítései, képei szerint hajdan Sobri Jóska is sokszor látogatott, és aminek a szénapadlásán az én legényéletem is végleges hajótörést szenvedett, hej de régen is...

http://www.balatonederics.hu/tortenet_reparozi.html

jbatky
  Válasz | 2008. szeptember 27. 18:11 | Sorszám: 279
Jóhogy.
Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 17:49 | Sorszám: 278
Lássad világ, íme!

Senkyke egy ötsoros dolgozatával csúffá teszi azokat, akik tizenöt éve kutatják...
A mit is? )))))))

SenKyse
  Válasz | 2008. szeptember 27. 16:47 | Sorszám: 277
Bakony az én Párisom - nem adom
*
tudom, tehát nem hiszem, hanem
tudom, hogy el lehet jutni egy olyan szintre,
ahol már MINDEGY,(mert fölötte van)
hogy tanya a Bakonyban,
vagy banya a takonyban
*
akinek van füle a hallásra, az hallja
*
Klaus Matefi
  Válasz | 2008. szeptember 27. 16:24 | Sorszám: 276
Máté evangéliuma
21,42. Monda nékik Jézus: Sohasem olvastátok-é az írásokban: A mely követ az építõk megvetettek, az lett a szegletnek feje; az Úrtól lett ez, és csodálatos a mi szemeink elõtt.
21,43. Annakokáért mondom néktek, hogy elvétetik tõletek az Istennek országa, és oly népnek adatik, a mely megtermi annak gyümölcsét.


Létezik-e "kiválasztott" nép?

mersz
  Válasz | 2008. szeptember 27. 15:57 | Sorszám: 275
Kedves ,testvérem! Könnyeket csaltál a szemembe!
jbatky
  Válasz | 2008. szeptember 27. 14:48 | Sorszám: 274
Bakony
Klaus Matefi
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:57 | Sorszám: 273
"Mert más lóg a fán, nem cukorkák:
Népek Krisztusa, Magyarország."

Valóban Magyarországon, a Bakonyban "landolt" a bibliai legendák "mennyei Jeruzsáleme" 1999.08.11.-én, mégis képesek a Közel-Keleten egymást gyilkolni egy szép antik város birtoklásáért, aminek valójában semmi köze nincsen már a "végidők", azaz napjaink misztériumához...

Az "Új Jeruzsálem" Magyarországon?

Európa történelme az Úrral való találkozás felé halad!

Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:33 | Sorszám: 272
"A magyar nép lóg most a fákon."


Mint ahogy ma is, drága barátom!
Mint ahogy ma is!


És észre sem veszi!

LE 184 616 - gerilla
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:29 | Sorszám: 271
Márai Sándor:

Mennyből az angyal

MENNYBŐL AZ ANGYAL - MENJ SIETVE
Az üszkös, fagyos Budapestre.
Oda, ahol az orosz tankok
Között hallgatnak a harangok.
Ahol nem csillog a karácsony.
Nincsen aranydió a fákon,
Nincs más, csak fagy, didergés, éhség.
Mondd el nekik, úgy, hogy megértsék.
Szólj hangosan az éjszakából:
Angyal, vigyél hírt a csodáról.

Csattogtasd szaporán a szárnyad,
Repülj, suhogj, mert nagyon várnak.
Ne beszélj nekik a világról,
Ahol most gyertyafény világol,
Meleg házakban terül asztal,
A pap ékes szóval vigasztal,
Selyempapír zizeg, ajándék,
Bölcs szó fontolgat, okos szándék.
Csillagszóró villog a fákról:
Angyal, te beszélj a csodáról.

Mondd el, mert ez világ csodája:
Egy szegény nép karácsonyfája
A Csendes Éjben égni kezdett -
És sokan vetnek most keresztet.
Földrészek népe nézi, nézi,
Egyik érti, másik nem érti.
Fejük csóválják, sok ez, soknak.
Imádkoznak vagy iszonyodnak,
Mert más lóg a fán, nem cukorkák:
Népek Krisztusa, Magyarország.

És elmegy sok ember előtte:
A Katona, ki szíven döfte,
A Farizeus, ki eladta,
Aki háromszor megtagadta.
Vele mártott kezet a tálba,
Harminc ezüstpénzért kínálta
S amíg gyalázta, verte, szidta:
Testét ette és vérét itta -
Most áll és bámul a sok ember,
De szólni Hozzá senki nem mer.

Mert Ő sem szól már, nem is vádol,
Néz, mint Krisztus a keresztfáról.
Különös ez a karácsonyfa,
Ördög hozta, vagy Angyal hozta -
Kik köntösére kockát vetnek,
Nem tudják, mit is cselekesznek,
Csak orrontják, nyínak, gyanítják
Ennek az éjszakának a titkát,
Mert ez nagyon furcsa karácsony:
A magyar nép lóg most a fákon.

És a világ beszél csodáról,
Papok papolnak bátorságról.
Az államférfi parentálja,
Megáldja a szentséges pápa.
És minden rendű népek, rendek
Kérdik, hogy ez mivégre kellett.
Mért nem pusztult ki, ahogy kérték?
Mért nem várta csendben a végét?
Miért, hogy meghasadt az égbolt,
Mert egy nép azt mondta: „Elég volt.”

Nem érti ezt az a sok ember,
Mi áradt itt meg, mint a tenger?
Miért remegtek világrendek?
Egy nép kiáltott. Aztán csend lett.
De most sokan kérdik: mi történt?
Ki tett itt csontból, húsból törvényt?
És kérdik, egyre többen kérdik,
Hebegve, mert végképp nem értik -
Ők, akik örökségbe kapták -:
Ilyen nagy dolog a Szabadság?

Angyal, vidd meg a hírt az égből,
Mindig új élet lesz a vérből.
Találkoztak ők már néhányszor
- A költő, a szamár, s a pásztor -
Az alomban, a jászol mellett,
Ha az Élet elevent ellett,
A Csodát most is ők vigyázzák,
Leheletükkel állnak strázsát,
Mert Csillag ég, hasad a hajnal,
Mondd meg nekik, -
mennyből az angyal

Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:26 | Sorszám: 270
Tudod miért „más” a különneműek játéka?

Azért, mert az egyneműek általában egymás ellen játszanak, játékosan vetélkednek, míg a különneműek egymásért!

Klaus Matefi
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:13 | Sorszám: 269
jav::

--Ugye Immánuel eljövetele szoros kapcsolatban állt a "csillagos éggel" (ugyanúgy mint a Názáreti Jézus életének a kozmikus misztériuma), ezért életveszélyes fenyegetésektől se riadtak vissza a Talmud bölcsei, hogy eltanácsolják a híveiket illetve az általuk be nem avatottakat a kozmikus titkaik utáni kíváncsiskodástól, amire a babiloni száműzetés alatt tettek szert.--

Korábban helytelenül "babiloni fogságot" említettem:

Idézet:
http://hetek.hu/index.php?cikk=3943
Hetek.hu III. évfolyam, 8. szám 1999. február 27.
GRÜLL TIBOR (*Pécsi Tudományegyetem, Ókortörténeti és Régészeti Tanszék - egyetemi docens; 2004 phil. habil. Országos Rabbiképző–Zsidó Egyetem)
A "babilóni tudományos akadémia" elnöke
Dániel "karriertörténete" Jójákin király fogságra vitelével egy időben, i.e. 605-ben vette kezdetét. Nabukodonozor parancsot adott, hogy hozzanak Jeruzsálemből királyi vagy más előkelő származású ifjakat Babilónba, a királyi udvarba, s tanítsák meg őket a káldok összes tudományára. A fővárosba érkező zsidó ifjak között volt Dániel és három társa: Hananja, Mísáél és Azarja. Babilóni nevelésük azzal kezdődött, hogy valamennyien új nevet kaptak: Béltesaccar, illetve Sadrak, Mésak és Abédnego, amelyek egyértelmûen a babilóni identitást jelzik. Béltesaccar akkádul Balátsu-uszur: "Óvjad életét", ami csak a szokásos rövid változata a teljes névnek: (Marduk/Bél/Nabú/stb.)-balátsu-uszur, azaz "Marduk (vagy valamelyik más babilóni isten), óvjad életét".

http://www.hhrf.org/hargitanepe/2003/marc/hn030311.htm
A zsidók babiloni fogságáról is mást értünk. A júdeaiak nem a szó szoros értelmében vett fogolyként éltek Babilonban, hanem mint kitelepítettek. Telket utaltak ki nekik, és módjuk volt új egzisztenciát kiépíteni.

http://www.extra.hu/nimrod/osvallas.htm?ExtraPopUp=7269a92a0894577446ea00ab04615be3
Az ősvallás,
Mezopotámiai Isteneink
A dolog érthetõ is, hiszen a zsidó vallás ősforrása is a mezopotámiai hítvilág volt, azt alakították át a saját politikai igényeiknek megfelelően a zsidók, és az egyistenhit eredeti formájában abból a sumér hagyományból ered, mely szerint a szent városokat egy-egy isten kultuszának szentelték. A zsidó felfogásban a minden népnek egy külön isten alakult át azzá, hogy az ő istenük az igazi isten, késöbb pedig azzá, hogy rajta kivül nincs más isten.

http://iratok.fw.hu/tudomany/lehmann/L101KALD.HTM
A chaldeus varázstudomány terjedése.
A zsidók, kiknek CYRUS megengedte, hogy hazájukba visszatérjenek, természetesen az összes chaldéai varázstudományok teljes ismeretével vonultak a babiloni fogságból hazájukba s ezek az ismeretek később ÉNOK könyve s hasonló pszeudo-epigrafikus iratok útján terjedtek el. A Kabbalában egyúttal titkos rendszerré fejlesztették azokat, mely előbb kerülő utakon, a mórok révén jutott Európába s azután a középkorban s később napjainkig nagy szerepet vitt.

http://indykfi.atomki.hu/indyKFI/JARDANYB/tort/okor.htm
A zsidó nép babiloni fogsága alatt, s jóval előtte Egyiptomban (*?) szoros kapcsolatba került a mezopotámiai és egyiptomi csillagászattal. Valószínûleg a babiloni naptár hatására alapult a zsidó időszámítás a Hold megfigyelésén.
A jeruzsálemi nagytemplomot a főbb égtájak irányában építették, a templomban egy hatalmas függönyre a babiloni csillagtérképet hímezték.


Link
A hazájától elszakadt zsidóságnak módja volt arra, hogy megtartsa atyai hagyományait, szokásait, főképpen pedig hitét. Babilonban a zsidók fél-szabadokként éltek: nem kapták meg a polgárjogot, de nem is voltak rabszolgák. Valószínűleg tartoztak robot-szolgáltatással, de házakat építhettek, földet művelhettek, és annak jövedelmét megtarthatták, családot alapíthattak, gyerekeiket saját hagyományaik szerint nevelhették. Idővel egyesek jómódra is szert tettek, némelyek pedig befolyásos állásba kerültek. Ők nem olvadtak be a környező népekbe, amint ez az északi birodalomból elhurcoltakkal történt. Itt, a babiloni deportáltak körében vált kimondottan kultikus ünnepnappá a szombat, és más népektől megkülönböztető, sajátos jellegzetességgé a körülmetélés.

http://lexikon.katolikus.hu/LINKEK/LINKDDDD/09DIALEK.HTML#d09010
diaszpóra (gör.): szétszórtság, szórvány.
A zsidók többsége Cirusz rendelete után is Babilonban maradt, ez a telep egészen a kk-ig fennmaradt. Jelentős izr. település volt Elephantinében is, de másutt is éltek még zsidók Egyiptomban (így Alexandriában) a hellénista róm. időkig (vö. 1Mak 15,16-23). Szíriában Antiochia volt a ~ közp-ja. Az ap-ok idején kb. 150 zsidó telepet tartottak számon Görögo-ban, Rómában és Cirénétól a pártusok birod-áig (vö. ApCsel 2,9).

http://www.magyarbaptista.com/szolgatars/04'2/tanszeml.htm
Az 539-ben Círusz által kiadott rendelet után nem tért minden zsidó vissza Palesztinába. Nagy zsidó kolóniák maradtak Egyiptomban, Babilonban, sőt újak jöttek létre a görög és római városokban.


Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:13 | Sorszám: 268
"Az értelemmel játszani" ???

JÁTSZANI!


(Játszótársam mondd, akarsz-e lenni? Na nem te, mert tdomásom szerint azonos neműek vagyunk! ))

Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:10 | Sorszám: 267
Tudod kit érdekel Wittgenstein?
(Már a neve is félelmetes! )))))
Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 11:08 | Sorszám: 266
Mindent!!!

Mindent!
Mert a költészet maga az égi szférákban jár, oda emel, és az istenek érzéseit hordozza!


És hogy miért jutott most eszembe az a világcsoda-élményt jelentő mondat – kérdés – amit egy költőnőtől hallottam: „Mimike, ugye nem csináltál nekem kicsi gyereket?”, hát ezt én nem tudhatom! ))))))))))

alexander
  Válasz | 2008. szeptember 27. 10:59 | Sorszám: 265
a vessző paradoxona

rejtegetni?
vagy közszemlére tenni?
az értelemmel játszani kétértelműségekkel, homonim szavakkal, jelekkel - és máris Wittgenstein kultúrpanellje előtt találjuk magunkat...

ergo, mindent szabad a költészet dzsungelében...

Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 10:56 | Sorszám: 264
Most éppen annak a törvényszerűségeit taglalom, hogy a gondolkodás SAJÁTOS intuíció.
Hogy mik a törvényei, arra még senki sem tudott választ adni.

Például miért van, hogy most éppen anyai nagyapám korhely nótája JUTOTT az eszembe?

Hogyaszongya:

„Putriba lakik a Sári,
De jó lenne véle hálni...”

Lehet, hogy ez is az ősrobbanás törvényszerű következménye? )))))))))

alexander
  Válasz | 2008. szeptember 27. 10:49 | Sorszám: 263
Már hogy micsodákkal kapcsolatban mire micsoda mit csinál, tesz micsodát... ???

mi a csodát micsodál, ha nem kap vacsorát a micsodás?
semmi esetre se hagyja abba!

(van egy sejtésem, ami megvallom, enyhe izgalmat adott és ezért megszerettem:
megismerhettem Immánuel apját, K.M. segítségével)
az idézett vesszőtlenítés, mindenesetre stigma...pardon, rejtegeti vesszejét...

óriásiak vagytok!!!!

Pendragon
  Válasz | 2008. szeptember 27. 10:26 | Sorszám: 262
Figyejjé jbatky!

Az „érteni képes” anyaghalmazok létrejöttének „tudományára”!


Ezekhez olyan „környezeti feltételek” szükségeltetnek, ahol lehetőség van szembe menni a Hőtan – ha jól emlékszem második – főtörvényével, miszerint zárt rendszerekben az entrópia (fogalmazzuk most úgy, hogy a rendezetlenség mértéke) növekszik.

(Mert hogy egy-egy „ilyen” anyaghalmazt „zárt rendszer”-nek kell tekintenünk, különösen akkor, ha például börtönbe van zárva, vagy a bolondok házába! )

Ezek a halmazok általában úgy jönnek létre, hogy egy – vagy néhány - sejtet megrohamoz vagy sokmilliónyi másik, abból a célból, hogy randevúzzon vele. Na de nem a sarki presszóban – bár a rohamhoz szükséges előkészítő mozzanatok történhetnek ott is – hanem egy nőnemű egyed erősen védett-, a világ legjobb klímaberendezésével felszerelt üregén belül.


Nos, ami ezután történik, az „rettenetes” a fizikusok, a hőtanászok számára!

Mert hogy ebben az üregben innentől kezdve minden „fordított irányba” kezd el változni! A „valószínűbb” állapotból a valószínűtlenebb irányába! Fantasztikus alakzatok jönnek létre, növekednek, alakulnak egymásba, amelynek egyik jellemző pontján erről a védett helyről kikerül egy előtte soha nem látott-, volt síró „anyaghalmaz”, amelyet jellemez egy hatalmas méretű, lényegét tekintve csaknem teljesen üres memória rendszer is, meg az ahhoz kapcsolódó – a tudomány mai állása szerint őt – egyirányú, input típusú, információs csatorna.

És ha KÖRNYEZETE gondoskodik róla, „fölneveli”, akkor ez a memória rendszer lassan föltöltődik, aktivizálódik, és képes lesz a benne fölhalmozódott információ készletet SAJÁT INTUÍCIÓI SZERINT átrendezni – hétköznapi nyelven mondva: gondolkodni!

És mindez annak a következménye, hogy volt, vagyis nem volt ősrobbanás! )))))))

Klaus Matefi
  Válasz | 2008. szeptember 27. 10:26 | Sorszám: 261
jav.:

Ugye Immánuel eljövetele szoros kapcsolatban állt a "csillagos éggel" (ugyanúgy mint a Názáreti Jézus életének a kozmikus misztériuma), ezért életveszélyes fenyegetésektől se riadtak vissza a Talmud bölcsei, hogy eltanácsolják a híveiket illetve az általuk be nem avatottakat a kozmikus titkaik utáni kíváncsiskodástól, amire a babiloni fogság alatt tettek szert.

Klaus Matefi
  Válasz | 2008. szeptember 27. 10:16 | Sorszám: 260
Az ember előtt még számtalan ismeretetlen, feltáratlan dolog létezik és fog is létezni. Az elmúlt másfél évszázad alatt a technikai fejlődés kimondhatatlanul nagyot haladt előre, de ezzel abszolúte nem tartott lépést (sőt...) az "Isten" megismerésére utaló igyekezet. A modern tudomány ugyanúgy mint a középkor vallási igyekezete, gátlástalanul letagadta a "csillagokat az égről", azaz a földi élet és a lélek kialakulásának az eredetét leválasztotta a Kozmosztól és nevetséges hipotézisek tömkelegével kábította a tudásra szomjazókat.

A hozzáférhető zsidó "ezotérikában" (kabbalah) szintén csak exotérikus magyarázatok találhatók, melyekkel szerintem egy kereső nem megy sokra, azaz "nesze semmi, fogd meg jól"...
De persze nem is az volt eddig a cél...

Egy jellemző tendencia ezen a vonalon:

Idézet:
http://www.zstsz.hu/node/87 http://www.regi.zsido.com/zstsz05/06hetlevelezo_b.htm
Zsidó Tudományok Szabadegyeteme
A Messiás a középkori zsidó filozófia fényében
Továbbá, senki ne tegyen erőfeszítéseket, hogy meghatározzon egy bizonyos időpontot a Megváltó eljövetelére. Bölcseink is így tanítják [Talmud, Szánhedrin 97b.]: "Fulladjanak meg, kik az idők végét jósolják meg."

Ugye a Immánuel eljövetele szoros kapcsolatban állt a "csillagos éggel" (ugyanúgy mint a Názáreti Jézus életének a kozmikus misztériuma), ezért életveszélyes fenyegetésektől se riadtak vissza a Talmud bölcsei, hogy eltanácsolják a híveiket illetve az általuk be nem avatottakat a kozmikus titkaik utáni kíváncsiskodástól, amire a babiloni fogság alatt tettek szert. Ez a hozzáállás persze nem volt egyedi:

Idézet:

Horneffer August:Symbolik der Mysterienbünde(1924)(S.19.) Die Geheimhaltung religiös-magischer Mittel ist uralt!
(S.23.)In den antiken Mysterienbünden wurde es mit der Pflicht der Geheimhaltung bekanntlich sehr streng gehalten, der Verräter wurde schwerbedroht und entging nicht der allgemeinen Verachtung.
--A vallásos-mágikus eszköz titoktartása ősrégi! Az antik misztériumszövetségekben köztudottan, kötelezõen, nagyon szigorúan betartották a titoktartást, az áruló súlyosan meg lett fenyegetve és nem menekült az általános megvetés elől.--

Dr. Szántó Konrád: A Katolikus Egyház Története(1983)(115.old.) A titoktartási fegyelem értelmében az oltáriszentség titkát, a hitvallást és a Miatyánkot, a Szentháromság és megtestesülés tanát, továbbá az Istentiszteletek egy részét, így a keresztséget és a szentmise áldozati részét az idegenek előtt titokban kell tartani!

Babits Antal: Bibliai Nevek és Fogalmak(1988)(132.old.) Jövendõmondás: az izraeliták számára minden fajtája tilos volt! Az izraelitáknak halálbüntetés terhe mellett meg volt tiltva démon szelleménél tudakolódzni! (asztrológia)

Lennhoff Eugen: Internationales Freimaurerlexikon(1932)(S.104)"Audi, vide, tace"! "Sieh, höre, schweige"! Die Vereinigte Großloge von England nahm 1813 diesen Spruch als Motto an. Eine in allen Weltliteraturen sprichtwörtliche Lebensregel!
--"Audi, vide, tace"! "Nézz, hallj, hallgass"! Az Egyesült Angol Nagypáholy 1813-ban jelmondatának választotta. Minden világirodalomban egy közmondásszerű szabály!--

Jüdische Almanach: (Alchimie)(S.156) Diese Tat ("Geheimnis der Geheimnisse" - "Stein der Weisen") wird Messiás-Gesabte der Gerechten genant und darf nicht einem Am-ha-Aarez(Unwissenden) mitgeteilt werden.
--Ez a tett ("a titkok titka" - "a bölcsek köve") lesz az igazak felkent Messiásának nevezve és nem szabad egy mitsem sejtővel közölni.--

Bondegger Harry ie höhere Medizin, Alchemista Redivivus oder die reelle Seite der Alchimie(1908)(S.12)Mache niemand mit seinem Inhalte bekannt, gib es nicht in die Hände der Feinde, den es enthält das Geheimnis der Geheimnisse aller Alchimisten vollkommen. Eine so wertvolle Perle ist nicht den Schweinen und Unwürdigen preiszugeben, denn sie ist ein großes Geschenk Gottes! Und wenn du das Geheimnis kennst, so verbieten wir dir bei Strafe des Bannes, jemandem dasselbe zu enthüllen; denn wer es enthült, ist vor Gott verflucht. Und deshalb haben es die Philosophen stets so geheim gehalten und werden es mit Gottes Hilfe auch in Zukunft geheim halten!
--Senki se tegye az ismereteit közzé, ne add ezt az ellenség kezébe, ez az összes alkémista titoknak a titkát tartalmazza. Egy ilyen értékes gyöngyöt ne szolgáltass ki a disznóknak és a méltatlanoknak, ez egy nagy ajándéka Istennek! Ha te ismered a titkot, megtiltjuk neked büntetés terhe mellett, valakinek ugyanezt leleplezni; mert aki ezt leleplezi, Isten előtt átkozott. És ezért ezt a filozófusok állandóan titokban tartották és Isten segítségével a jövőben is titokban lesz tartva.--

Blavatsky H.P.: Isis Entschleiert(1907)(S.266)Hindu Lehre: Das obere Dreieck Enthält den unasdrückbaren Namen - AUM, das unter Todesstrafe nur mental ausgesprochen werden darf!
Die chaldäische Lehre: Enthält den unassprächlichen Namen: En-Soph, das Grenzenlose, Unendliche, dessen Namen niemandem bekannt ist, ausgenommen den Intiirten, und unter Todesstrafe nicht ausgesprochen werden durfte!
--Hindu tanítás: A felsõ háromszög (a hatágú csillag felfelé mutató háromszöge) a kimondhatatlan nevet tartalmazza - AUM, amit csak halálbüntetés terhe alatt lehet kiejteni.
A káldeus tanítás: Tartalmazza a kimondhatatlan nevet: En-Soph, a Határtalant, a Végtelent, ez a név senki számára se ismert, kivétel a beavatottak, és nem szabadna halálbüntetés következtében kimondani!--

Gressmann Hugo: Der Messias(1929)(S.435) Wer den Schleier der Zukunft gelüftet, verrät das Geheimnis der Götter und Muß deshalb sterben! So ist der Tod des Propheten der sicherste Beweis für die Wahrheit dessen, was verkündet hat!
--Aki a jövő fátylát felfedi, az elárulja az Istenek titkait és annak meg kell halnia! Igy a próféták halála a legbiztosabb bizonyítéka annak, hogy az igazságot hirdették!--

Lewi Eliphas: Transzendentale Magie(II/102) Ihr, die ihr durch Werke mächtig werden wolt, sagt niemand euere geheimnisten Gedanken! (S.107) Alle Magier, die ihr Werke unter die Leute brachten, starben eines gewaltsamen Todes, und mehrere, wie Cardanus, Schröpffer, Cagliostro und viele andere, sind zum Selbstmord gebracht worden!
--Ti, akik a műveteken keresztül akartok hatalmat, senkinek ne mondjátok el a legtitkosabb gondolataitokat. Minden mágus, aki a művét az emberek közé vitte, erőszakos halált halt, és többen, mint Cardanus, Schröpffer, Cagliostro és sokan mások az öngyilkosságba lettek hajszolva!--


Időzóna: CET
A téma oldalai: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34 
 

Új téma  Új hozzászólás       előző téma   következő téma
Ugrás:

Email a webmesternek | Gondola